, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd Molim tipa koji ostavlja glupe komentare u ogromnim količinama da me ostavi na miru jer mu nisam ništa skrivio! Hvala! - Čačinački Alkosi - Blog.hr

Čačinački Alkosi

23.02.2005., srijeda

Molim tipa koji ostavlja glupe komentare u ogromnim količinama da me ostavi na miru jer mu nisam ništa skrivio! Hvala!

Kao što su mnogi mogli primjetiti,na ovom blogu jedan bolesnik dolazi iz dana u dan,potpisuje se tuđim imenima i ostavlja maloumne komentare koji samo po sebi dovoljno govore o njegovoj maloumnosti i idiotizmu. Već mi je pun kufer brisanja njegovih komentara,umara me to i stvarno bi ga htio zamoliti da me se okane i ostavi na miru i mene i moj blog a i mnoge druge blogove.On se registrirao i otvorio blog na ovoj adresi na kojem ništa nepiše nego jednostavno obilazi blogove i davi nas sve svojom pojavom i svojom glupošču! Slobodno odite na blog Društva bolesnih umova i vidjet ćete da i tamo radi iste stvari kao i na mnogim drugim blogovima. No,mnogi na blogu govore da je to Papi koji ima još jedan blog pod nazivom Adult blog!Da,jako odraslo od njega.
Molim uredništvo bloga da nam pomogne utišat ovog daveža a njega još jednom molim da nas sve skupa ostavi na miru a svoje frustracije neka ispoljava na nekom drugom mjestu.Hvala!
- 15:54 - Mudro mišljenje puka (34) - Štampaj i urami - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova