, Čačinački Alkosi-malo nas je al smo govna! Dobrodošli na blog Čačinačkih Alkosa,vjerovatno najmanje organizirane grupe navijača u RH! Naš moto je "Malo nas je al smo govna"!Čitajte aktualne postove,čitajte postove iz arhive i upoznajte nas i naše Čačince.Gledajte slike i svakako ostavite komentar nakon posjete. Članovi: Mrus,Bobika,Kec,Krco,Šljivić-Bosanac,Ileš,Preradović,Lujza,Švabo,Cigo,Toca,Darac itd br.12 ponovo radi u DEFu - Čačinački Alkosi - Blog.hr

Čačinački Alkosi

05.01.2005., srijeda

br.12 ponovo radi u DEFu

br.12 i bobika
Upravo primih na moj mobilni aparat jednu poruku od mog budućeg šogora,svima nama jako dragog,Keca! Poruka glasi da br.12 ponovo radi u DEFu! Odlično! Br.12 (još poznat kao Lux ili Luj) je naš dragi prijatelj i također jedan od Alkosa.Nadimak je zaslužio zahvaljujuči meni i tome jer je rezervni golman u NK Mladost Čačinci.Žao mi je samo što nemam nijednu njegovu sliku da vam pokažem to divno stvorenje (da nekažem spodobu u ljudskom obliku). Br.12 je već radio u DEFu i bio omiljen među svim posjetiteljima a nama je bio posebno drag.A i sposoban je momak,nema šta. Upravo sam se sjetio da imam sliku jer je i on vatrogasac kao i ja.Sliku našeg br.12 pogledajte ovdje a slobodno pregledajte i kompletan site o našim hrabrim vatrogascima(obavezno pregledajte galeriju slika).E,da,imam ja jednu sliku mene i njega a to je ova koju sam ubacio u čošak ovog posta.Oprostite mi što sam zakomplicirao ovaj post ali žurim se na jedno mjesto. Ćao!

UPDATE:Vratih se iz DEFa (omiljeno okupljalište Alkosa) i istina je što Kec zbori-br.12 ponovo radi u DEFu!Dobar je to čovjek taj naš br.12 al mu pas kesu nosi.

UPDATE 2: 'KAKO JE LUJ DOBIO NADIMAK':Igrala naša Mladost prije par godina protiv Papuka u Orahovici (to vam je isto kako kad igraju Hajduk i Dinamo).Spiker je na razglas predstavljao igrače (prvu jedanaestoricu) po brojevima i kad je završio ja sam na megafon rekao:br.12 Lukić! I svi se grohotom nasmijaše.I ostade on odtada br.12.
- 23:04 - Mudro mišljenje puka (17) - Štampaj i urami - #

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čačinački Alkosi

Free Counters Pošalji nam mail!

LINKOVI:

PJESME ALKOSA

Slike članova