16.12.2005., petak

CYBER PROSTITUIRANJE

Kako je velik čovjekov poriv da mu se glas čuje što dalje govori sam broj blogova koji vrtoglavo raste. Prema bilo kakvoj vrsti eksponiranja privatnih razmišljanja na internetu oduvijek sam bio iznimno skeptičan, ali eto i sam sam došao u situaciju da uz ko zna koju po redu čašu bljutavog žestokog pića, lansiran jedan mali impuls sebe u ralje vaših voajerskih poriva da popijete kap tuđeg javnog razgoličavanja emocija. Smatrate li da san još jedan u nizu brodolomaca života koji se odlučija na cyber istresanje negativne energije, pa možda ste donekle i u pravu, ali samo do te granice da mi je jednostavno pun kurac čitavog ustroja po kojem je društvo odredilo da svi pojedinci moraju živit po nekakvim paravanskim pravilima iza kojih se igraju potpuno druge igre, gdje samo odabrani nehumani ljudski škart ima pravo pristupa, kako bi mi ostali popušili kurac.
E pa dragi moji, evo jednog novog "blogovca" koji vam prekida jedno dugotrajno proživljavanje iluzije u klišeasto toplim domovima okićenim besmilenim vjerama u bolje sutra, te vam na vašim monitorima donosi jednu tužnu obavijest za ljudsku rasu.
Kako stvari stoje, u društvu u kojem živimo, svi mi obični ljudi smo gubitnici na emocionalnom, intelektualnom kao i društvenom hranidbenom lancu, i to svaku od tih naših grana polako dovodi do istrebljenja.
Pun mi je kurac teoretiziranja političara, medija i svih koji svakodnevno urlaju kako rješit svakojake probleme; nezaposlenost, siromaštvo, glad, ratove, i sve to iz ljigavih razloga samopromocije i marketinga te poradi skrivenih podlih razloga bilo bolesne ambicije ili jebenog novca.
Društvo je problem! Društvo je kroz povijest uvijek dopuštalo da smo svi skupa jedna obična kolektivna budala koja prelazi preko toga šta netko sa strane poradi svojih interesa ruši karte čitavog naroda, društvo je dopuštalo da se trguje sa neprocijenjivim stvarima poput ljudskih života i stvorilo sve te probleme, a najgore od svega je šta smo to društvo SVI MI!
Najveća opasnost za čovjeka je sam čovjek!

<< Arhiva >>