smile with the rising sun

11.09.2005., nedjelja

JEDNOČINKA


PRIZOR

Radnja je smještena u jednom vagonu, praznom izuzev trule slame,zujara itd., na groblju vlakova.
Ja, (stare crne levisice,siva majca poderana na rukavu,crne zaljepljene sunčane naočale) sjedim pijana, seruckajući po dvožičanoj gitari, reminiscirajući s još dvije propalice.
Drndam umjesto interpunkcije.
JA: (kroz zube) „ Sad ću vam pričati o Heleni, Helena i ja na pijanki.
(drnd). Bila je velika žena...velika leđa,velike šake i jedno veliko
srce. Yeah! Bili smo par rasturača na paklenoj pijanci. Razbijali
guzice i glave kao da nikad nećemo otići kući. Proždrljivi jebači
smo bili,pijući neko jeftino sranje (drnd).
Yeah, reći ću vam, moja Helena bila je veliki jebeni grizli...mogla
je imati svaku Marylin u gradu i još sačuvati nešto i za Natalie
(drnd). Bio je to njen svijet, čovječe ! Sally je točila pivo, a Nancy
nudila pičku i došla je Nedjelja, nakon paklenog tjedna dugog
40 dana i 40 noći, jesmo li bili izjebani do škrga? Prolupali?
Razjebani i raspičkani? Jesmo li? Zašto jebemu ne!
Moja Helena i ja bili smo i dalje dvopesti govnorasturači
pičkolisci kćerine pičke i lijepog cvijeća kao što smo oduvijek
i bili (drnd...drnd...)
Dva nesretnika ustaju i lome mi gitaru.

...reinmake Nick Cave-ove jednočinke



<< Arhiva >>