smile with the rising sun

01.09.2005., četvrtak

HAPPY TO GO BLIND

HAPPY TO GO BLIND...

Probudiš me, izvučeš iz mreže mašte, zašto me želiš?
Nisi TI kiša koju želim, da se prolije po mojim kapcima!
Moja si najiskrenija greška, ne mogu više pobijeći od tebe, zarobila si me paučinom svoje imaginarne ljubavi! Nisam ti ja cyber djevojka!
Ja sam zvijer koja će ti nauditi crnilom svojih snova i tvoje suze pretvoriti u krvave kapljice.
Zaista bolesno, vidjeti Boga napušenog kako ti se smije nesvijesnim osmjehom. Koji se kurac događa? Ne želim ovo sanjati, želim se boriti, pokazati svoje vampirske zube i isisati krv svim lažnim krinkama. Odvest ću vas na mjesečinu (moju uvijek prisutnu sestru),poredati vas i strijeljati pogledom ! Neće vas spasiti ni Helena Trojanska ni Ivana Orleanska! Ne vjeruj pričama starih baba, one su senilne i izmišljaju iz dosade, mogle bi napisati roman, učiti barem nešto korisno za svoju populaciju! O čemu je ovdje riječ? Ne znam ni ja!! Ha- ha! Ipak,međutim iliti ga naime NEMOJ me gledati svojim tužnim pogledom! Ne podnosim ga! Opet ću se iskvariti, u zvijer pretvoriti...Nemoj!Molim te! Nemoj! Za dobrobit zajednice i starih prijatelja ostavit ću svoje nemire skrivene u džepu svoje mašte!


<< Arhiva >>