kada pada

petak , 18.04.2014.

zar ne pada ove godine Veliki petak u subotu?

čitam vaše komentare, koji su puno lošiji od vas samih - uvjeren sam u to

A to je sve zbog naočala :-)

nočala prošlosti, kroz koje gledamo svoj "selfi" definiran deformacijom dioptrije naših neuspjeha.

:-) skinimo ih, načinom da svakog dana, odmah, sada pružimo nekome šansu pružajući je prvenstveno sebi :-) pa mi smo premijeri, doktori, kraljevi i carice, glavni glumci u našim životima :-)

Možda je fakat Isus otkupio sve naše grijehe unaprijed, a ovi iz banaka i vlade su zakasnili, možda su blagdani, a ja radim, a možda i samo češem vas gdje mene svrbi

il' me puca neki sentiš ili slučajna fotka dovodi do neočekivane mudrosti,
al' ja bih to stvarno tako

Oznake: veliki petak

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.