utorak, 04.11.2008.

Analni sex

Hmm... Da... Opširni post... Kao prvo žene ili vole analni sex ili ga jednostavno mrze. Vole ga ako su ga pokušale i isprakticirale pa je to postalo nešto što navodno pruža neopisivi užitak. Također postoji mogućnost da su ga isprobale ali je 1. iskustvo i susret sa njime bio vrlo neugodan i BOLAN! (Da vi svi jako pametni muškarci koji jednostavno mislite da je to super divno i krasno- NIJE! Vama možda je ali ne radi se o vama) A ima dakako i nekih djevojaka koje o ne žele ni pokušati jer im se jednostavno gadi, odbojno je ( tu i ja spadam, pristajem na gotovo sve ali na analni ne) Kao prvo za uopće pokušavanje analnog sexa treba živaca s obje strane, jako bolno iskustvo za žene čak i kad je partner nježan i blag. Nije ostvariv bez lubrikanata, jer eto analni otvor nema svoj vlastiti ovlaživać kao neki drugi otvori... Kondomi su tu naravno neizbježni osim ak ste se baš zaželjeli tu i tamo koje boleštine... Ali po svim pričama na kraju se sav taj trud poslije boli, nehigijenskog sexa i ne baš prekrasnog mirisa navodno isplati. Ja osobno nisam tip za to, ako mi je nešto odbojno jednostavno me nemože netko oraspoložit za to. I eto na žalost ili možda na sreću nitijedan moj partner to nikada neće samnom doživjet. Nije mi to normalno to je gej populacija izmislila i ide protiv prirode, ko voli nek izvoli ali to su budale za mene...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Kako ubiti dosadu... - Design touch by: Jaki je legenda, hosted by www.croBLOGeri.com

Komentari On/Off

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Nadasve prpošan
Free Counters
Free Counters

Mjesto radnje bloga; Zagreb


Koncept bloga
2 osobe pišu ovaj blog. Da vam bude jasnije- jedna osoba drugoj zadaje teme o kojoj se piše. Iznosit ćemo različita mišljenja jer ipak smo muškarac i žena. Sve sa dozom humora, molimo bez uvreda!

ON
*

ONA
* (Mislim da ipak izgledam malo bolje od ovoga, nezahvalni kolega!)