Arhiva
< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

25.08.2005., četvrtak
MURA, MURA, MRZLA VODA
Odavno je poznato da volim Međimurje i Međimurce, Istru i Istrane.
Međimurje sam još više zavolio za nedavna hodanja. Jer sam prošao gotovo kroz svako naselje, a u svakom naselju upoznao nekoliko lijepih ljudi. Posebno me se dojmio sjeverni dio te županije, tamo uz Muru. Mura je mrzla i gliboka i nije zelena kao Drava. Sjetite se, na Muri sam, sa dragom malom Chichi, promatrao ribiče kako pokušavaju u brzoj vodi namamiti ribe na udice. Tamo sam upoznao i damu s ribičkim štapom. Bilo je to u Peklenici, gdje živi naša blogerica Chichi.
Što je s Peklenicom? Što je sa Chichi i njenom brižnom majkom? Je li voda došla i do njih?
Može se reći da sam uz Muru prošao gotovo sva naselja. Fotografirao sam ih od graničnog prijelaza Čestijanac, na sjeverozapadu Međimurja, sve dolje do ušća Mure u Dravu, kod Donje Dubrave (gdje sam ispirao zlato): Lapšina, Brezovec, Sveti Martin na Muri, Vrhovljan, Hlapčina, Mursko Središće, Peklenica, Križovec, Miklavec, Ferketinec, Podturen, Novakovec, Dekanovec, Domašinec, Hodošan, Goričan, Kotoriba i samo ušće, gdje su nam mahale vesele Mađarice.
Tada su vladale paklene vrućine, vrijedni Međimurci borili su se protiv suše i uspjeli u tome.
I sad im je Mura potopila sav trud, svu ljetinu. Pomorila živinu. Uništila one lijepe kuće. Zablatila divne cvjetnjake. Poplavila brojna dječja igrališta...
Ne sumnjam da će već iduće godine vrijedni Međimurci sami dignuti nasipe i tako se riješiti tih katastrofalnih poplava. Ako budu čekali Državu, morat će još dugo trpiti hirovitu Muru.
Zato mi je neprimjerena vijest da državni dužnosnici koriste ovakve prirodne katastrofe za vlastitu promociju.
Baš je ružna slika Jadranke Kosor kako elegantno skakuće s vreće pijeska na vreću pijeska, da ne bi uprljala lakirane cipelice, i obećava nesretnim Međimurcima da će im sagraditi nasipe. Tko? Ona?
Uopće, grozno je što političari, onako uredni, sa svitom dvorjana skaču s jednog mjesta nesreće na drugi. Te se uslikavaju, umjesto da zasuču rukave i pomognu nesretnim ljudima.
Meni osobno bilo bi puno draže da sam vidio Jadranku Kosor, sa dvorjanima, kako nosi vreće pijeska i bori se protiv nabujale i bijesne Mure.
Ovako, sve je to deplasirano, moj Ironije. Nadam se da ti nisi poplavljen. Uvjeren sam da si, premda si i kao liječnik imao puno posla, pomagao svojim sumještanima noseći vreće pijeska i tako krotio neukrotivu Muru. Budi siguran da bih došao i ja, samo da nisam imao obiteljskih problema.
- 21:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.