< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

petak, 16.11.2007.

Totalna katastrofa namcornamcor

Kao što i sam naslov govori...ovaj petak je bio jedan od mojih, definitivno, najgorih dana. Zašto? Vrlo jednostavno, jedna riječ..ŠKOLA!!!!!!!! AAAAA...ma nemam ja ništa protiv nje, dapače i sviđa mi se to što sam gimnazijalka,ali kada znate da se sprema test, a vi učite kao sumanuti, i na kraju dobijete JEDAN pitate se što se to dogodilo??? Pa ja sam danas bila takve sreće, usput su me i pitali...a baš danas nisam ponovila jer sam ponavljala za test iz latinskog( °-°).
Obično mi je petkom najgora satnica jer imam latinski,pa povijest,zatim dva sata matematike, njemački (to može proći jer volim taj jezik) fiziku i glazbeni. Neki su mi se smijali kad sam im rekla jer govore da postoje i još gori dani,ali kad vas pitaju sve predmete (iako po zakonu ne bi smjeli) ili pišete testove (koji onda profesori pretvore u one dvadestetominutne da ih možemo pisati) te baš sa peh ste još iživcirani i cijeli dan loše volje...
puknucupuknucu
Inače, u mom životu nema ničega novog niti zanimljivog....osim što ću vam ispričati o jednom kul anime-u zvanom Hell Girl iliti Jigoku Shoujo. Predobar je!! I da, u kazni sam pa baš neću biti često za kompjuterom....(blagodati današnjega dana)



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.