< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

srijeda, 19.09.2007.

Prije škole


Nisam bila na kompjuteru malo dulje vrijeme jer sam bila zaokupljena playstation-om (igrala kindgdom hearts 2) i nastojanju da udovoljim školskim normama(zadaće i inicijalni). imala sam jednu zanimljivu temu za blog ali prije nego je zapisah,ode ona.. mrzim to jer sam stvarno imala dobru ideju. Grrrrrrr.
Sad sam se posvađala s mamom preko telefona. Mislim, ja stvarno ne razumijem što ona time misli postići. Naime, govori mi kako ja nemam uopće želje da se družim s ljudima iz svoga razreda i da ja zbog svoje inertnosti i što me čula kada sam se svađala s prijateljicom( pomirdba je zaključena kad smo se ponovo čule, za dva dana) ja ne stvaram nove prijatelje nego one koje već imam udaljavam od sebe. Povod svađe: danas imam debatu u 16. gimnaziji i ne bih trebala biti na zadnja dva sata. Ona misli da sam ja previše vani nakon škole ( u ponedjeljak sam se našla sa prijateljicom sa skijanja,a jučer iz bivšega razreda), što uopće nije istina jer ja sam bila do pola devet vani ta dva dana. Uostalom, kad imam popodne nastavu,nakon škole dođem doma,pojedem nešto i bespotrebno buljim u televizor ili ležim na krevetu i nešto čitam jer nakon osam sati moj mozak uopće ne funkcionira. Što ona misli da ja radim vani?? Možda pušim travu??? Pa da imam problema još i s policijom.Dakle,kaže mi da izaberem na što ću ići jer imam previše obaveza( baš, tako sam pretrpana da ne stignem ni jesti,laž) te mi na lijep način kaže da ne mogu ići na debatu....a meni je baš lijepo tamo jer učim pričati na diplomatski način. I sad ja ne znam što ću. A sve zbog činjenice da ne zapostavljam svoje prijatelje.
Image and video hosting by TinyPic odoh ja učiti latinski



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.