srijeda, 26.01.2005.

KAVA SA SMEĐIM ŠEĆEROM I BUBAMARE

Puna usta arome i sok od borovnice, jednom će mi zubi skroz pocrniti od njega.Sve mi se više čini da neki moji tekstovi više sliče na pusta nabrajanja nego na smislena događanja.Kako li tek izgledaju onima izvan njih, da mi je znati.Ovih dana razmišljam o tom natječaju za kratku priču.Podrazumijeva li objavljivanje - postanje priče na blogu?Ionako mi predlažu da napišem neke nove.Možda bi bilo i vrijeme, nisam napisala nešto vrijedno spomena, ima sigurno više od mjesec dana, izvlačim se starim stvarima.Komentiram blogove pjesmama koje trenutno čujem na radiju, razmišljam o maznim poljupcima u tramvaju i novim trapericama, svijetlim, zategnutim.
- 08:05 - Zapali (1) - Uzmi za potpalu - #

četvrtak, 20.01.2005.

SANJALA SAM PJESMU, POLA ISCIJEĐENE JABUKE I CRTEŽ NA RAMENU

Jedini simptomi gotovo neprospavane noći, malo me peku oči. I nesvijesna da se smiješim, već su me par puta pitali da li je to zbog R.E.M.-a. Niti jedan koncert ne bi mi mogao nadoknaditi onaj koji je savršeno usklađeni orkestar noćas izvodio pod mojim plahtama. Reci mi nešto lijepo. Ne znam to staviti u riječi. Pusti me da ti pričam pogledima dok me ne gledaš. Da te pokrivam dok mrmljaš u snu. Tako tiho spavaš, koža ti je uvijek vruća. Najviše volim kada mi u snu okreneš leđa i ja se primaknem, šetam disanje duž tvoje kralježnice, nosa udaljenog od tebe tek trenutak. Tada ti ja pričam. Tada ti kažem sve.
- 07:53 - Zapali (1) - Uzmi za potpalu - #

utorak, 18.01.2005.

KRALJEVSTVO ZA ČAŠU VODE

Skrivam se iza monitora i sanjarim. Umorna sam, žedna i ne radi mi se više, a sve je tako dobro. Komadići su se napokon posložili. Primijećujem da nemam volje pisati. Te neke ružičaste očale na mom nosu prekrile su valjda svu inspiraciju, slike koje sam nekad tako lako slagala sada su postale nevažne. Pišem li ja samo kada me obuzmu osjećanja s nekim negativnim predznakom? Kada sam tužna, bijesna, ljubomorna, ljuta, razočarana, sama? Pisanje mi je još uvijek nešto sporedno. Kada mi je ovako dobro, ne želim sjesti negdje u kut i pisati, uvijek mislim, u skladu sa svojom kampanjskom prirodom, ma zapamtit ću to i zapisati kasnije, sutra. Ma, nije važno. I nije. A ja sam dobro.
- 11:47 - Zapali (8) - Uzmi za potpalu - #

subota, 08.01.2005.

JASTUK NA MAGISTRALI

Zagrli me noćas, ljubavi.Zagrli me dok budem spavala.Još te krvlju ispirem iz vena.Zagrli me, ljubavi.
- 21:03 - Zapali (1) - Uzmi za potpalu - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>