Ku ku, ku ku, ku ku, ku ku!!

07.06.2005., utorak

Loše, Loše

Image Hosted by ImageShack.us


Eto, umjesto da učim nasljedno pravo iliti ga intestatno i testamentarno nasljeđivanje, ili da barem ponovim zaštitu posjeda, ja si nadjem dragocjeno vrijeme za trošit na pisanje, nakon dugo vremena, novog posta. I kaj da vam napišem? Da bi se mogel primiti knjige jer za tjedan dana imam kolokvij i to seminarski koji ne smijem pasti, a i smatram da ga i ne bum. Tak. I još sam malo čital nečije blogove i brskal po intermreži i sad mi je sve super. Je, bil sam i na moru krajem svibnja i tako to. Malo sam se na brodu ljuljkao i tako to. Nego, tak se ja šećem po velegradu, na putu do doma, uđem u tranvaj i vidim u tramvaju nekvog klinca s retkom bradicom i smešan mi je bil. Neznam zakaj sam ga zapazil, možda jer je neki Papa metalac. I tak, odem ja dole s tranvaja i porine mi s neka bakica od 116 godina jer se žuri i htel sam joj glavu ftrči jer mi se nije ni ispričala! PIČKA JOJ NJENA STARA "UHR ALTES" PIČKA DA JOJ JOJ PROSTO JE OVO! Pa kaj si ti starčeki dopuštaju - misle da ak su stari da bi im mi mlađi sve trebali dopuštati! Jok Muto! Bombu hitim! Nego, štel bi iti doma. Pa tako to. U biti, htel bi jako finoga graha jesti kojega zna skuhati jedna osoba muškog spola iz mog društva koja radi, i kad je potrebno i kad je nepotrebno, jako posebno zanimljive izraze lica. I još ima zanimljivu baku i familiju. I cucka ima.
Nego, tak je nekak slinavo vrijeme da mi se niti posrati ne da. Malo sunca, malo oblaka, malo vlage u zraku i tako to. Nego, htel bi napokon nekaj finoga naći u menzi u domu za ručak, ali ne vjerujem da bu se ostvarilo. Znate kaj? Htel bi si ugraditi JEDNU DOJKU negdje u predijelu kuka, tak da kad stavim ruku u džep, morem dirati, druzgati i mjesiti sisu. Samo svoju. Kaj, god vi rekli na to, to uopšte nije ludo jer opet, da vam to nisam rekel, ne biste mi mogli srati da sam lud, jer to ne biste ni znali. Zato poštujte moju odluku i nemojte me zadirkivati (eufemizam za "srati"). Uostalom, poštujte moju želju. Prikupljam novac za tu operaciju na žiro račun 53599287016-97871750981-7584-907176105186-kako-loše-to-jeste. I još uvijek neznam zakaj se Saddam Hussein tak kiselo smije. Dobro, dobro, dosta! Loše, loše!
- 12:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

budući da bih ovdje trebao napisati nešto kratko, jasno i usmjeravajuće, e baš neću!

Linkovi

VIVE MOONSPELL

Malo kasnim s dojmovima, ali ne znači da nisu jaki. Prije mjesec dana kao da sam vidio boga. U čast lijepoj muzici, slika s koncerta u Mochvari na kojem sam bio radostan! Vive partyman Fernando Ribeiro! Uzgred tome, prilažem pjesmicu koju sam sročio davnih, ne tako davnih, vremena.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oda krčmi

popljuvani krčmarski stol
i tri dima jeftine cigare.
izlučeni instrumenti poroka
tek su moj temeljac.

zalazim opet u odaje
filistarskog šljama.
tu sam doma
tu kličem – gledajte me savršenog,
ali prozrijeti me nećete.

kad zalupim vratima na odlasku
stat ću, okrenuti se
i leći u polje opijumskih ruža!

pjesma No.2

Manifest pa neka se prepoznaju

natruhe nabrekle taštine
svekoliko nemaju granica.

mora mi se gaditi život
jer smrt je normalna.

mora mi se gaditi ime
jer val morski
ne pita kap za misao.

onako brzo,
gdje ja to živim?

onako glasno,
s instant ljudima!