Ku ku, ku ku, ku ku, ku ku!!

14.04.2005., četvrtak

PRD!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Gospodo! Vrijeme da se upišate u gaće! Ne mora biti pampers pelena, kad može biti Hrvatska dyper (čitaj pelena)! Možete i kenjati. Bolje ako imate opstipaciju (zatvorenost) jer ćete više toga moći proslijediti peleni! O čemu se smrdi (radi)!? Je li, pitate se! E, pa vive nam Hrvatska! Duboko sam ogorčen da nam jedan striko iz stranke PRAVA koji ima magisterij (lat. magister = učitelj) napisan i priznat pod okriljem splitskog fakulteta, bude oslobođen svake KRIVNJE!!! Naime, dotična «časna» osoba je bila pred presudom, da bi mu sudac , vidi šarena vrata!, dosudio oslobađajuće obveze, odnosno, isključenje od svake odgovornosti pod izlikom (pa zar smo glupi i naivni?!) da «svi to rade!». Sram Vas sve bilo! Pa kako možete i pomisliti o pisanju vlastitoga djela! Da, eto Vam cirkusa montija pitOna, u 21. stoljeću, u modernoj Hrvatskoj! Koji je fijasko ove Kroacije osim što nema više stare dobre kinder lade?: Taj što nam sudac neki, u tako određenom i posebnom slučaju, koji je za prste lizati, (kako bi rekao jedan ugledni profesor pravnog fakulteta) stvori takvu wc-papirsku odluku kojom, toliko jasnog prijepora o njezinoj valjanosti koliko je jasno da malo dijete s pelenama osjeća svoje fekalije po svojoj guzi i jednako tako koliko to smrdi tati koji premata to dijete! Naime, dotični sudac, svaka čast na trudu do stjecanja te pozicije, ima problema: on još ne zna da mora spojiti mozak s očima. Kupit ću mu potreban kabao! I možda kinder ladu.
Još je gore to što se na nepričvršćenom stupu sramote, koji je tek trebao zasjati na Jelačićevom trgu, nasmijao nama u brk ANTE ĐAPIĆ! «Vrli zastupnik» koji je jedan od pravnika u saboru koji su u manjini, a opet, ima ovlasti tvoriti zakone! DA, dobro vidite – tvoriti pravni kostur ove države! Mislim da nam je bolje da saborske zastupnike njegova kova premjestimo, pa i njega (niste valjda pomislili da ne i NJega), na Jakuševački obronak. Tamo će moći varati galebove. Možda im vrate govnom po glavi!!!
Ako imate, a imate (nadam se) potrebu, dodajte sve lijepo i nelijepo. Bog i Hrvati! Inače zazirem od politike, a ovo je više zbog prava. Ne dao Bog da se okrene Ante Starčević u grobu.
A sad, želim jesti kinder ladu.





- 01:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

budući da bih ovdje trebao napisati nešto kratko, jasno i usmjeravajuće, e baš neću!

Linkovi

VIVE MOONSPELL

Malo kasnim s dojmovima, ali ne znači da nisu jaki. Prije mjesec dana kao da sam vidio boga. U čast lijepoj muzici, slika s koncerta u Mochvari na kojem sam bio radostan! Vive partyman Fernando Ribeiro! Uzgred tome, prilažem pjesmicu koju sam sročio davnih, ne tako davnih, vremena.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oda krčmi

popljuvani krčmarski stol
i tri dima jeftine cigare.
izlučeni instrumenti poroka
tek su moj temeljac.

zalazim opet u odaje
filistarskog šljama.
tu sam doma
tu kličem – gledajte me savršenog,
ali prozrijeti me nećete.

kad zalupim vratima na odlasku
stat ću, okrenuti se
i leći u polje opijumskih ruža!

pjesma No.2

Manifest pa neka se prepoznaju

natruhe nabrekle taštine
svekoliko nemaju granica.

mora mi se gaditi život
jer smrt je normalna.

mora mi se gaditi ime
jer val morski
ne pita kap za misao.

onako brzo,
gdje ja to živim?

onako glasno,
s instant ljudima!