siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan Komentari On/Off

Opis bloga

jednostavno ono što jest...
ne znam...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blOgOvi meNi drAgi:thumbup


grim

master

dreams

Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog













»Pa naravno!
To je truljenje i gnoj
I neumoljivo raspadanje, raspadanje, raspadanje,
Dok se vraćaš iz životinjskog svijeta. U biljni.
Tugovat ću, naravno,
Pokojna moja ženice,
Iako tugovanje nikad nije
Produljilo život
Ili izmamilo još jedan dah
Iz tijela koje je dotakla smrt.«
Sherwin Stephens, Ostatak







»Unaprijed proživljen dan nadoknađen je bježanjem iz budućnosti u prošlost.«

»Zar ne možeš pomoći duši bolesnoj,
Iz svijesti uvriježenu iščupati tugu
U mozgu zapisane izbrisati smetnje
I kakvim blagotvornim lijekom zaborava
Osnažit punu grud od tvari pogubne
Što kao težak teret leži na srcu? «
Macbeth





Black_lucius

nedjelja, 07.01.2007.

me...again...

evo tu sam sad malo pisala...doslo mi...sta ćes...znam mene tako malo puknut, ali i to je za....hm...mene...hehe..nego da....ovih dana nije bilo skoro nista zanimljivog osim odnošenja onih boca, ono kaj dobis 50 lipa za bocu...e pa ja, moja sestra i sestrična odnjele smo 240!!!!!! boca...da...hm... da bi nam na kraju žena rekla da ćemo morati sa svih boca skinut čepove i da inače boce moraju biti čiste i da ne primaju boce od ulja......uzaaaaasaa....tam sam zajedno s curama skidala te čepove...a sve smrdi po mlijeku i tome...zamislite samo mjesavinu miris koji nastaje od mirisa ukiseljenog ostatka mlijeka, jogurta, vec davno popijene orahovice(.....hm.....), posvuda ulja... i sad pokusaj ti ne povratiti...uzasaaaaa.... jos te zena tam jebe iznad glave....i jos opet moras sve ispočetka brojati....da..da se ubis sta ne????? ali sve u svemu, jos smo smrdile po svom tom mirisu...bljak....a trebale smo ići u grad,ali na kraju nismo isli...takve smrdljive....hm...mislim nije da sad i ja nesto se previse perem,a čujete.....nemaju svi vode...hm....ovaj da....najbolje je kada pada kisa...pa lijepo van..odjeća dolje...i peri se zlato moje...a sta ćes, zivot je takav...ali kada idem na more, ponesem boce, pa si spremim za crne dane....mislim to je sada...nema snijega...nema vode...nema pranja....i eto ti mene smrdljive..sta ćes...hehe....ma perem se ja...svake prestupne...a nije..hehe...jooooooj sad sam se sjetila nove godine...hm...bilo je tako jebeno dobro....bila sam na trgu u velikoj gorici...upoznala neke dečke...plesala, pjevala...ludirala kao i uvijek...hehe...ja i moje predrage martice i moji lanci...u udobnoj odjeći provela se ja....haha...koja rimaa...ajme uzasaa...heheha....i tako....ovaj jedan dečko mene primi počne me okretat ja gledam wtf?????.....a nista....ja lijepo nastavila....i tako se upoznali i eto ti...veselja...hm...koja glupa riječ,ali sta ćes.....jooooooj ova jedna kretenčina je bila pijana pa me stalno dizao......hm.......nije na onom sta će većina pomisliti...hehe...a ja stalno daj me pusti, a on kao da je gluh...ali sta ćes....zato nikada ne piti previse....al dobar je onaj vranac, ono vino..hehe... i votka, ona blacky i dalmatino,a tek...hm.... tekila..........ajme gospe moja......mislim nije da pijem,ali.....hehe......da.... ali dobro dosta za danas...odose ja,moram ici..pusa..pozzz

|15:19| Komentari 11| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.