I cut myself to live….


Opet sam……mislila sam da sam završila s time, ali očito to nikad ne nestaje….ne znam zašto to radim od sebe…imam osjećaj kao da mi je onda lakše…kao da kad osjetim tu bol izvana, ona iznutra nestaje…nisam išla jako duboko, ali dovoljno da mi upravo sad cure kapi krvi niz ruku…zašto ovo pišem? Jer moram…da znam drugi put, (ako), zašto to radim…

Razmišljala sam …sad je dobra prilika…ako to stvarno želim učiniti…sve što zapravo trebam je ovdje…ali ne znam…

Jebote, sje…sam si cijelu ruku…i peče….boli ali i to je bolje nego ništa…zar ne?
Razmišljala sam o još nečemu …kako se ne sjećam kad sam zadnji put bila sretna…kako jadno ,ha? Stvarno se ne sjećam…
I onda mi drugi govore da im se ne povjeravam, da sve držim u sebi…pa da im se sad povjerim mislili bi da nisam normalna…uostalom, možda su u pravu…ali bilo bi lijepo za promjenu imati uz sebe barem jednu osobu koja razumije…ništa drugo zapravo i nije bitno…samo da razumije…

I need a friend…a real one…

Ja ne razumijem…više ni sebe ni druge…ni ovaj svijet…kako ljudi mogu biti okrutni, zli , sebični…cijeli svijet je u rukama takvih ljudi…koji ne vide druge…
Voljela bih da sam i ja malo više poput njih…da ne osjećam druge…da me nije briga kad netko pati…i umire…ali, ne ,morala sam ispasti takva…totalno sje…

A bog( namjerno pišem malim slovom)…jednom sam vjerovala…sad više ne mogu… jedan dio mene vjeruje da ne postoji, a drugi dio mene ga mrzi….ako griješim možda ću gorjeti u paklu…a možda pakao ni ne postoji…možda …u mome životu je uvijek bilo možda…možda ovo ,možda ono…možda se ubijem baš u trenu kad sve treba krenuti na bolje..možda nastavim živjeti i ništa ne bude bolje…možda je smrt jedino riješenje…možda će onda biti još i gore….ne znam…možda jednom ipak shvatim…možda…


03.11.2006. | 19:11 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Prosinac 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

everything about nothing...


Linkovi

comablack@net.hr


Metallica
Fade To Black

Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free

Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filing me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now He's gone

No one but me can save myself, but it's too late
Now I can't think, think why I should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death Greets me warm, now I will just say good-bye