Srna...biti lovina

28.12.2005., srijeda

S r e t a n B o ž i ć !

Sretan Božić dragi moji! Ne znam jeste li ikada razmišljali što to znači?! Ne znam jeste li ikada čestitali riječima: Sretno vam porođenje Isusovo?! Ne znam jeste li ikada čestitali rođenje Boga?! Čak i onima koji ne vjeruju u Boga?! Ne znam... To me je još donedavno mučilo. Mučilo me to što na veliko kupuju bakalar i oni koji poste i oni koji ne poznaju razloge posta?! Mučilo me i to što borove još i prije Badanjaka kite vjernici i nevjernici. Mučilo me i to što me neki nevjernici prvi zovu na telefon kako bi čestitali, a ja još donedavno ne mogoh reći jedno obično također, koje sam ionako, u svakom slučaju, mislila. Mučilo me štošta. Najviše valjda to što neki zakleti ateisti žele da im se čestita Božić i što su se ljutili ako im se isto ne učini. Mučilo me... dok sam se durila na svijet! Sada znam da svi zaslužuju čestitku koju im ja ionako želim dati u dan kad se radujem što je Bog poslao Sina svog... za sve! Stoga vam svima želi sretan Božić, ne samo na 25.12., nego u sve dane života vašega!

Najljepše sms čestitke, koje primih, podijelit ću s vama:

Prijatelji su kao zvijezde, ne vidiš ih stalno, ali znaš da postoje. Sretan Božić tebi i tvojima!


U tvoj je telefon zalutala poruka kakva ovih dana sigurno nije viđena... A ona glasi... He, he SRETAN BOŽIĆ!


Ovog Svetog dana želim ti:odsjaj ljubavi, more sreće, jezero prijateljstva, rijeku zadovoljstva, potok nježnosti i nit jednu kap bola! Sretan Božić!


Nek ti je sretan Božić, a ima i jedna prigodna pisma koja mi se par dana mota po glavi: pij kumo, pij, na tebi je red, ova časa s ledom neka ide redom!


Puno zdravlja, ljubavi... velikih prilika, smijeha do suza, ugodnih druženja, veselih iznenađenja i sitnih pažnji, te mnogo ispunjenih želja... SRETAN BOŽIĆ:)!


Sve ovo gore navedno i ja želim vama. Gaudeamus igitur...

- 20:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U traganju za izgubljenim vremenom...




Linkovi

...ako ti zatriban...

srna_st@yahoo.com