Srna...biti lovina

06.12.2005., utorak

Možda zvučim patetično...

Možda zvučim patetično. Možda je i s razlogom. Možda ga i ne otkrijem, osim ako me prozrete. A prozrijeti me možete ako me jaaakooo dobro poznajete.
Kiši. Dovoljno za bad mood. Upravo sam odgledala 4 epizode Gilmorica u komadu. Šesta sezona (i nesreća vezana uz taj broj). Nisam praznovjerna. Uglavnom. Ali... i na filmu se događaju loše stvari. Ljudi se rastaju. I sastaju. Najbolji odnosi mogu postati najgori. Kad znaš što gubiš bol može postati neizdrživa. A bol boli. Zašto pričam o Gilmoricama?! Pa... zato što su danas u meni izazvale kišne emocije. Nije to zbog kiše. Ja volim kišu kad sam na sigurnom. A baš sad huči onako urnebesno kako se ja osjećam. Čarobna kutija mi omogućuje da u nju spremim ove uzburkane emocije i da ih podijelim s vama (ako ste raspoloženi za rastrojene misli?!), baš kao što mi je pomogla da se iste probude. Zato ja i volim čarobnu kutiju (tv il' ovu). Mozak radi onom brzinom kao kad spava, ali ipak obrađuje nevjerojatnu količinu informacija. Nije mi sad do informacija koje bi koristile razumu, jer mi nije ni do razuma (čak ni meni racionalnoj!), nego se eto čudim nekontroliranim emocijama što su se otele s lanca razumu. U tolikim situacijama koje nisu moje, vidim sebe. Na tolikim licima koja mi ni ne nalikuju, prepoznajem vlastite grimase. U tuđoj šutnji prepoznajem vlastiti gnjev. A ne znam mu uzrok?!! I tako prokleto čudim se što život svugdje isti je. Kompliciran. U jednostavnosti. Onaj rastavljač na sastavne dijelove sad bi komentirao: Ti voliš imati sve pod kontrolom?! Ti ne voliš iznenađenja?! Zar ti moraš kontrolirat i suze?! Zašto te suze iznenađuju?! Uuumuuukniiiii(!), rekla bih mu sad. Ovo nije tvoja emisija! Ti si samo glas u mojoj glavi, lik u scenariju koji ekranizira posljednja 24 sata mog života! A tih 24 sata su bila zapravo jako zanimljiva. I vesela. Upravo u ovo vrijeme jučer bila sam na proslavi zaruka Treće najbolje prijateljice čija ću kuma bit na ljeto. Kuma po prvi put. Proceduralne svečane obveze, uglavnom ugodne, počele su jučer. I završile s noći. Počastih se zato kasnim ustajanjem i preskaknjem predavanja na jedan dan. A dan je dobar. Upravo ga još (i prekoviše) zasladih palaćinkama koje mi Rođena pripremi. Baš kao što je pripremila i Gimorice, uzimajući ih prije vremena iz svjetske mreže obožavatelja. Čekam još jedno druženje s njima prije spavanja.


- 22:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U traganju za izgubljenim vremenom...




Linkovi

...ako ti zatriban...

srna_st@yahoo.com