Srna...biti lovina

31.10.2005., ponedjeljak

Pismo (pra)majci


Pišem Ti pismo, draga moja, sad kad smo svaka na svojoj strani. Mislim na mjesto sastanka s Tobom. Je li moguće da ležiš pod tom betonskom pločom?! U tami?! Gdje mrkli mrak vječno vlada?! I Ti koja si me prva učila upravljat pogled prema Nebu?! Ti koja si odgojila tolike Gospodnje vojnike?! Znaš da nisu svi uvijek poslušni. Ni Tebi, ni Gospodu. Ali su uglavnom dobri vojnici koji redovito upravljaju pogled prema Nebu. Ipak, nekada mi se čini da bezbožno vjeruju da si Ti samo pod tom pločom, nad kojom stoji Vaša zajednička slika. Vjeruju valjda samo slici. I redovito Ti se javljaju već s vrata tog Gospodnjeg dvorišta, kao da samo ti tamo počivaš! Glasno Ti se javljaju, jer kako bih drukčije ja znala za to javljanje?! Zovu Te imenom, kao da ćeš im se odazvati! Nekako su sretni kad Te zovnu. U dvi – tri riči podnesu ti i izvještaj o trenutnom stanju. Ima i onih koji te opterećuju kojekakvim žalopojkama, kao što su to i za života radili. Iako je i Njegova slika s Tvoje lijeve strane, a Njegovo tijelo ispod Tvojega, Njemu se nikada ne obraćaju. Ne znam zašto je tako, valjda zato što su s Tobom uvijek šaporili. Računaju valjda da ćeš mu Ti prenijeti ono što je važno, kako si to uostalom i prije činila. Ja ih zasad samo promatram kako su Ti odani. Ono što imam reći, govorim Ti nasamo. Zato jučer nismo imale vremena za razgovor. Ovdje pokušavam prepričati mogući razgovor, ali sam zapravo kao i oni, vjerujem slici i mjestu počivališta, jer ako si na Nebu kako ću do Tebe?! Čuješ li naše vapaje, uopće?!

- 19:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U traganju za izgubljenim vremenom...




Linkovi

...ako ti zatriban...

srna_st@yahoo.com