Srna...biti lovina

25.08.2005., četvrtak

PRARODITELJICI U ČAST!

Rekla mi je moja sedamdesetosmogodišnja praroditeljica, čije ime nosim, da je život borba. To što nosim njeno ime nije bitnije obilježilo moju sudbinu ili ja bar tako odlučih vjerovat. Nisam se doživljavala ni njenim ni svojim imenom. Doživljavala sam se prezimenom. To je za mene nekako big deal. Ime i Prezime. Ja. Ti. Bilotko. Najprije Netko. Pripadnost. Povijest. Dio obiteljskog stabla s tendencijom da se grana. Ima jedna spomenarska rečenica koja kaže: Ime si sada, Ime si uvik, Prezime si sada, al’ ne zauvik! E pa nekako ja mislin da nije tako. Ako jednom budem pripadala nekome s Drugim Prezimenom ja želim bit ona s crticom. Sve u jednom: ova od sad i ona od tad. Nema dijeljenja od sebe. Neki mi predbacuju da to ima veze s tim što moji roditelji nemaju muškoga nasljednika pa da ja i u ovome pokušavam biti matematički rečeno polivalentna. Pokušavam vrijediti i za žensko i za muško. To uglavnom nije istina, jer ja ne želim da moje dijete nosi moje i očevo prezime, nego samo očevo. Poštujem tradiciju. Uglavnom. I nemam ništa protiv toga da budem grančica na stablu obiteljskom. Ali držim da je identitet i Ime i Prezime. Ne zato što vjerujem u čarke – barke oko značenja imena, nego zato što se pokazalo da je biti lovina u prirodi mog imena! I zato što se dosada uglavnom osjećah prezimenom. Ime dobih tako što je to bio Roditeljicin uzvratni gol Roditelju. Moja Rođena, kao nesuđeno žensko, nosi ime očevog roditelja, a ja, kao presuđeno žensko, ime majčine roditeljice. 1:1. Svi gube. Dominaciju u mom životu je odigrala druga praroditeljica, Roditeljica moje vjere je nazvah. Al’ kad jedno/g izgubiš tražiš drugo/g da popuni prazninu. Ne zato što prije nije vrijedio, nego zato što ti nije bio potreban. Praznina je bila toliko popunjena da se preko nje prelijevalo. I reče mi moja sedamdesetosmogodišnja praroditeljica, čije ime nosim, još prije neki dan, život je borba. Bori se dite! Nema ti druge! Trenutno se borim sa sobom i svojim izborom. Ili jednostavnije: luksuziram se… misleći!

- 21:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U traganju za izgubljenim vremenom...




Linkovi

...ako ti zatriban...

srna_st@yahoo.com