Srna...biti lovina

12.08.2005., petak

NE PITAJ ME NIŠTA... dabogda se ne ponovilo!

10 godina unatrag nerado se vraćam. I ja koja živim od putovanja u prošlost tragom sjećanja. Uvijek me ovaj kolovoz sjeti na taj dan kad sam saznala da i očevi plaču, a za jednu djevojčicu to je najstrašnije saznanje. U to preveselo predblagdansko jutro, kad kućom odjekuje galama prenatiskanih putnika namirnika, a s ulice se čuje žamor tolikih hodočasnika Velikoj Gospi, nitko nije očekivao najtužniju vijest. Za nas što smo, pred tada tek nedavno konačno oslobođenim domovima, prkosili svim neprijateljima svijeta i ratovima, mašući osloboditeljima Domovine, rat je napokon bio završio! Žrtve su bile pokopane. Domovi polako obnavljani. Rane uglavnom do ožiljka zacijelile. Kao što rekoh, prije par dana smo proslavili Dan pobjede! I slavili smo valjda do tog telefonskog poziva u to bezbrižno jutro. Nakon razgovora, bilo je očito da se nešto dogodilo. Stariji su plakali. Nakon onog sumanutog napadanja roditelja s pitanjem što se dogodilo, sad već kroz plač, nije im bilo druge doli da nas posjednu i priopće nam najtužniju vijest! Sjećam se kao jučer... otac je samo plakao, štoviše jecao... a to sigurno nije dobar znak. Bio je preslab da izgovori ono najgore. Onoj, što je od prvog dana njihovog braka nosila gaće u kući, pustio je da i u tome bude jača... iako je njena krv u pitanju. Plačući, uglavnom pribrana, rekla je... naš Plavi Anđeo je poginuo! Al' prije nego li je prozborila svi smo već gorko jecali. Ta tko ne plače kad vidi roditelje svoje u jecaju! Mislim da mi je to najgori dan u životu... Te očeve suze nikada neću zaboraviti. Suze za nekim koga si odgajao, s kim si tablicu množenja učio, za koga si znao da je najbolji i najdraži. Anđeo je bio anđeo u 20-ima, na pragu najlipšeg života... koji je dao na Grahovu, za domovinu koja nije njegova. Zar je važno što ne volim kolovoz jer me sjeća na dan kad sam saznala da očevi plaču, a anđeli umiru?!

Na grobu imam snage samo za ove riječi što su mi se nametnule same od sebe:

Vidim svijetlo
I put
Zoveš me
Čujem te


A ne vidim više svijetlo
Ni put
Ne zoveš me
Il' te ne čujem?!

- 01:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U traganju za izgubljenim vremenom...




Linkovi

...ako ti zatriban...

srna_st@yahoo.com