četvrtak, 28.08.2008.

Sve dok budem...

Sve dok budem mislila na tebe ujutro,
kad je sve oko mene tužno,

Image and video hosting by TinyPic

Sve dok budem govorila prijateljima
da te ne volim,
a kad te vidim srce mi zatreperi.

Image and video hosting by TinyPic

Sve dok budem pričala glasnije
kad si ti u mojoj blizini
i sve dok se budem smijala glupostima
jer znam da ćeš se i ti smijati,

Image and video hosting by TinyPic

Sve dok se budem tješila
da moram učiti samo da ne mislim na tebe,
a u knjizi neću vidjeti ništa osim tvog imena,

Image and video hosting by TinyPic

Sve dok budem sanjala samo tebe,
- znat ću da te VOLIM!

Image and video hosting by TinyPic


12:11 | Komentari 25 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 21.08.2008.

Ne vjerujem, vjerujem

Ne vjerujem da me poznaješ
iako znaš kako se zovem.
Ne vjerujem da su moje mane
isključivo moja greška.
Ne vjerujem da bih nekoga voljela
samo da si skratim vrijeme.
Ne vjerujem u život poslije smrti,
smrt je jedini kraj,
al čovjek ne umire jednom,
on umire svaki put kad izgubi ono što voli.

Image and video hosting by TinyPic

Ne vjerujem da suze pomažu,
samo ublažavaju oštre linije nepravde,
čine ti se da su ti najbolje prijeteljice
a zapravo te izjedaju.
Ne vjerujem da je nešto nemoguće,
nemoguće je samo ono na što nikada nismo pomislili
i oko čega se nikada nismo potrudili.
Ne vjerujem da se ljepota
ikako može nadomjestiti.
Ne vjerujem da se ikakvo remek djelo
može usporediti s tvojim licem.

Image and video hosting by TinyPic

Ne vjerujem u savršenstvo,
savršeno ne postoji.
Ne vjerujem da nakon smrti može
nestati i tvoja prisutnost…
I ako ikada budeš morao otići
ništa na svijetu neće biti isto.
Ništa ne traje vječno,
ali u mojim mislima si do kraja.
Dati ću ti sve što imam,
opet i opet…

Image and video hosting by TinyPic

Jer ja vjerujem u tebe i sad vjerujem u ljubav…
I nitko ne poznaje taj osjećaj koji me obuhvaća kada te vidim...
taj ledeni vihor koji se pojavi u meni izaziva nestrpljenje
spoznaja da te trebam je nezasitna.

Image and video hosting by TinyPic

Voljela bih da te misli ne bole,
teško je skrivati bol, a pričati o sreći,
htjela bih biti stjena koja ne može plakati,
voljela bih biti dio priče o kojoj sanjam,
željela bih biti ono što nisam, al ne bi počela ispočetka.


Image and video hosting by TinyPic

Ovo je djelo moje best frendice... na koju sam jako ponosna...
znam d aje tom pjesmicom opisivala sebe...
ali opisala je mene...
smatram da ona zaista zavrijeđuje biti u ovom postu...
u ovo vrijeme...
i ja ju jako volim....


20:42 | Komentari 21 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 18.08.2008.

Isn't someone missing me?

Znam obećala je sretan post...
ali ne još... još ga nema snage napisat...
uvijek upropasti sve što započne...
zašto piše o sebi u 3.licu...
možda zato jer osjeća da je nema...
da ne pripada ovamo...
možda jer je usamljena...
možda jer je previše tuge u njoj...
možda jer osjeća da nije ona stara...
i da nema pravo napisati... JA...
ali ona voli... osjeća... boli je...
boli...
ona se razočarala u sebe...
razočarana je u svoj nedostatak hrabrosti...
ona ništa ne može napraviti sama...
ništa...
za sve traži dozvolu...
za sve traži podršku...
a kad nema podrške?
ona je manja od makova zrna...
ona se izgubi...
ona nestane...
ostaje samo sjena...
sjena koja daje znak da je tu bila jedna osoba...
jedna tužna, slomljena osoba...
naivna...
da ona je naivna...
lako ju je zavesti...
još lakše povrijediti...



Please, please forgive me,
But I won't be home again.
Maybe someday you'll look up,
And, barely conscious, you'll say to no one:
"Isn't something missing?"

You won't cry for my absence, I know -
You forgot me long ago.
Am I that unimportant...?
Am I so insignificant...?
Isn't something missing?
Isn't someone missing me?



Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't someone missing me?


Please, please forgive me,
But I won't be home again.
I know what you do to yourself,
I breathe deep and cry out,
"Isn't something missing?
Isn't someone missing me?"



Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't someone missing me?


And if I bleed, I'll bleed,
Knowing you don't care.
And if I sleep just to dream of you
I'll wake without you there,
Isn't something missing?
Isn't something...

ali ona će se boriti...
ona će uspjeti...
uz pomoć ljudi koji je vole...
ona iskreno vjeruje u to...
Bog će joj pomoć...
ona neće više patiti...
ona će se vratiti...


Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't someone missing me?



ona vas ponovo moli za oprost...
ona vas moli za razumjevanje...
i ona vas moli da ništa ne pitate...
ona vas poštuje i cijeni...


14:25 | Komentari 19 | Print | ^ | On/Off |

subota, 16.08.2008.

Stjena, budi takva kažu mi, nedaj da se primjeti tvoja tuga....

Nisu me nikad učili
šta da radim kad me prevari
koliko treba vremena
da tuga prođe?


Eto mene i novog postića...
primijetili ste da imam novi dizajn... nije savršenstvo... ali slikica je mojih ruku dijelo...
ili barem tekst na slikici...
riječi sam uzela iz pjesme stena od stoje...
nekad sam slušala cajke... znam ih slušat i danas, ali rijeđe...
ima lijepih riječi u nekima...


Forgotten Fairytales by `zemotion on deviantART

Nisu me nikad učili
šta treba da se učini
koliko treba čekati
da drugi dođe?


Još uvijek sam sretna...
barem mislim da jesam...
zna me uloviti depresija... jer ipak nisam dobila ono čemu sam se nadala...
ali opet...
mirnije spavam...
boli me činjenica kako se u ljubavi uvijek pati....
ako se dvoje voli... zašto treba postojati toliko razloga koji ih razdvajaju?


possible impossible by ~msChilli on deviantART

Stijena, budi takva, kažu mi
ne daj da se primijeti tvoja tuga
spremna budi da mu oprostiš
nije bolja od tebe ta žena druga!


Zašto ga moram gledat ko prijatelja, a ne mogu?
Zašto me još uvijek boli kad ga vidim...
zašto mi srce još uvijek želi iskočiti iz grudi kad ga vidim?
da moram se potruditi...
hoću...
dat ću vremenu da učini svoje...
tko zna... možda ga zaboravim...
a opet možda budemo zajedno...


be together by ~cha-feily on deviantART

Ali ja plakat ću poput kiše
tri dana, nijedan vise
ali ja probat ću ipak sama
pa nek traje godinama
žena nije to sto misliš ti
neće svaku tvoju laž da oprosti...



Ne...
neću više gajit lažne nade...
niti živjeti u iluziji...
moram se suočit sa istinom...
toliko sam vjerovala da ću bit sretna samo kad saznam na čemu sam...
zašto sad ne mogu biti sretna?
zašto mi uvijek tako malo fali za sreću?


I Wanna Fly Away by *angelreich on deviantART

Nismo baš stvoreni svi
da nas ne zabole porazi
koliko puta treba ustati
i opet pasti?



Neznam tko je kriv za ovakav post...
možda ova pjesma...
koja me uvjerava da moram biti jaka i hladna poput stjene...
da moram hodat uspravno.... i sakrit tugu...
možda i hoću...
možda je krivo ovo ružno vrijeme...
a možda sam kriva ja...

Teška su to pitanja
tko je kriv, on ili ja?
koliko srce treba imati
da manje pati?


obećajem...
sretan post drugi put...
i ja ću bit sretna...
drugi put...


Smile by ~gloeckchen on deviantART


15:00 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

nedjelja, 10.08.2008.

Crvena se pretvorila u moju najomiljeniju boju... =)

Igra je pri kraju, samo potez ili dva,
par nevažnih figura, kralj i kraljica.
Ispred mene ponor, nazad više ne mogu,
i nebo je bez zvijezda cijelu godinu,
sad maske skinimo, da svi vidimo
u ovoj igri tko je tko!


Ovi stihovi su me jučer pratili cijeli dan...
skinimo maske...
to već toliko dugi želim...
i sad ponosno mogu reći da sam to uspjela...

When a world says GIVE UP, hope whispers TRAY IT ONE MORE TIME!



smile. by ~shiny-diamond on deviantART

ne pitajte kako...
smogla sam hrabrosti u 4 oka priznat mu sve što mi je na srcu...
više nisam u neizvjesnosti...
smijem se...
nakon dugo dugo vremena smijem se od srca....
lakše mi je... puno puno...



ne nismo zajedno...
ostajemo prijatelji....
zaključili smo da se ne isplati upropastiti prijateljstvo za par dana uživanja...
da smo sad zajedno nikad više nebi mogli doći na ono staro...
glavni razlog...
daljina...
ja tamo... on tu...



boli me? ne ne boli...
drago mi je što smo to raščistili....
drago mi je što sam skupila dovoljno hrabrosti da mu sve kažem u lice...
drago mi je što imam tako best frendicu koja mi je omogućila da s njime razgovaram nasamo...
drago mi je što me nagovorila da izađem jučer...
volim te puno,... puno.... (:o)



ove noći nakon godine dana mirno sam spavala...
opuštena....
sve će se promijeniti...
znam trebat će vremena dok ga ne počnem gledat ko prijatelja...
ali uspjet ću...
jer to zaista želim... da ostanemo prijatelji...
ovo je moj mjesec... kako god okreneš...
crvena je moja boja....
sve što se desilo desilo se pod zaštitom crvene boje...
=)




nije bila sudbina...
još ne mogu vjerovati da su moje molitve konačno uslišane...
da istina je da Onaj gore vidi sve...
ne kaže se bez veze.... sve u svoje vrijeme...
kad je odlučio da sam dovoljno trpjela...
da sam spremna suočit se sa nekim stvarima...
poslao mi je hrabrost...
i poslao mi je odgovor...
na sva moja zašto...
ali poslao mi je mir...
zahvalna sam mu jako...



ne mogu opisat ovo kako se trenutno osjećam...
da me vidite znali bi...
SRETNA SAM!
i OBOŽAVAM CRVENU BOJU!



Smile by ~DarkGodess666 on deviantART


11:09 | Komentari 34 | Print | ^ | On/Off |

utorak, 05.08.2008.

Zašto me ne nazove?

Danas sam pretražujući stranice na netu našla na jedan zanimljiv članak...
koji bih htjela podijeliti s vama... zanima me vaše mišljenje o tome....
zar zaista muškarci imaju "kasno paljenje"?
zar oni zaista neke stari shvaćaju puno kasnije od nas žena?




Muškarci za razliku od žena stvarno „kasno pale“, barem što se tiče odnosa. Kad je ženi već sve potpuno sve jasno, muškarčići su tek na pola puta do shvaćanja.



Haloo!? Tko je rekao da svijet vode muškarci?! S kolegicom brbljam kao navijena o muško-ženskim odnosima. Opet ista priča. Totalno zaljubljena, a njega nigdje nema. Čas ludim, čas se smirim. ''Mislim da je Sari već dosta mojih ludosti'', pomislim. Svojom pričom me ubrzo uvjeri da nije tako. I ona se našla u gotovo identičnoj situaciji: tri mjeseca potpune euforije, a zatim tip nestane, ne odgovara na pozive i ignorira sve SMS poruke. Što se to događa? Jesam li u školi izostala s predavanja o muškarcima ili su pripadnici ''jačeg'' spola jednostavno ostali nezreli dječaci?
Jesam li postala robinja zaljubljenosti? Jesam li postala zatočenica osjećajnih užitaka? Možda. Nemam volje filozofirati, samo želim njegove dodire.
Kako je nedavno i mene pogodila Kupidova strelica, mogu vam jamčiti da sam njome ili, bolje rečeno, s njegovom pomoći poletjela u visine i pala u nizine, bila sam uzburkan ocean i uplovila sam u mirnu luku. Sve to zbog ljubavi … Upsss … Zaljubljenosti. No, može li to prijeći u ljubav? To će vrijeme navodno pokazati …

Ali trenutačno živim u panici … Zašto se, dovraga, više ne javlja!!??
Zašto me ne nazove?



Gledam telefon … I dalje ništa. Brojim, proteklo je pet dana. Ponovno panika, što je sad to? Zašto mi se ne javlja? Hoće li se uopće više javiti? Zašto sumnjam, zašto se bojim? Nemam odgovora, još tražim. Osjećam se kao srednjoškolka koja doživljava svoje prvo ljubavno iskustvo. Zar moram ponovno u prvi razred? Sjetim se izreke »muškarci su kao gumica«. Mora se od žene (emocionalno) udaljiti, otići u svoju špilju, razmišljati, procjenjivati, ocjenjivati sebe, nju, sve da bi joj se mogao vratiti kao pravi princ na bijelom konju. Dakle, ako muškarac nakon prvog spoja ili seksa ne nazove, onda je to dobar znak, bih li morala vrisnuti i skakati od sreće, misleći: »Moj potencijalni frajer razmišlja, i to o meni!!?« Hm-hm? Malko se utješim, možda će se stvarno vratiti, ali sigurno ne kao princ na bijelom konju, neka se vrati samo on, takav kakav je i kaže mi koliko sam mu nedostajala, koliko me želi, kako je sretan što čuje moj glas i jedva čeka kad ćemo se vidjeti.
Zašto me ne nazove?




Realnost: sama u sobi puna čežnje i mašte. A na neki čudan način zahvalna jer sam svjesna da je to vrijeme u kojem mogu mnogo naučiti, sazrijeti, obogatiti se. Trudim se ne biti tužna. Pokušavam zaustaviti suze, ali mi ne polazi za rukom. Pitam se, zašto baš ja? Je li jedini pravilan odgovor stvarno – sve ima svoj smisao. Moj najvažniji školski sat: odnos između muškarca i žene. Pitam se kamo su otišli svi ti muškarci, svi ti hrabri muškarci kojima su žene predstavljale izazov? Zašto danas svi bježe? Kamo su nestali svi oni odnosi u kojima si znao kome pripadaš? Kada je između muškaraca i žena nastala tolika provalija? Bojimo li se pa si u borbi za uspjeh i bogatstvo ne želimo dopustiti ljubav? Toliko pitanja, a (pre)malo odgovora.



Nakon cijelog tjedna praznine ostaje samo zrno nade. Odlučna sam da to tako ne ide, ne mogu samo čekati i zatim reagirati na njegovu želju, ne, to tako ne ide. Pet minuta nakon toga se predomislim, i dalje ću čekati, neću ga izbrisati iz sjećanja. Pitam se, što ja zapravo želim? Ni sama ne znam, znam samo da sam očito zaljubljena do ušiju, da ga neizmjerno želim, da čekam njegov poziv, onaj trenutak uzbuđenja kad na telefonu ugledam njegovo ime i kad će mi srce potpuno podivljati, kad na drugoj strani začujem njegov glas i napokon ga ponovno osjetim. Kad se dani čekanja pretvore u događanje, akciju, kad njegova želja postane moja, a moja njegova, kad ću mu se moći baciti u zagrljaj i ostati tako koliko god budem željela, kad ćemo se odvesti daleko, u prirodu, duboko u šumu i voditi ljubav cijelu noć, sve do jutra, kad će nas potjerati prve sunčane zrake ... Zato, dragi moj, nemoj me pustiti da dugo čekam … A što ako se čekanje nastavi?


Izabela Pal / Izabela - http://zadovoljna.dnevnik.hr/


Image and video hosting by TinyPic


13:04 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

subota, 02.08.2008.

Gdje je otišla sva u suzama?

U duši sam dijete koje ne zna mrziti, u životu sam putnik koji uvijek pronađe pogrešan put, a u stvarnosti sam budala koja uzalud VOLI...


Image and video hosting by TinyPic

Hodaj nebo strpljive voli, hodaj možda se sve u dobro pretvori... stihovi koji su počeli na radiju poslije moje večernje molitve. Molitve u kojoj sam po neznam koji put tražla neki znak, znak kojim ću dokazati sama sebi da postojim, da vrijedim i da zavrijeđujem sreću! Pjesma koja me uvijek dirne i koja u sebi sadrži toliko istine, pjesma koja kao da je pisana za mene. Pjesma koja mi je u onom trenutku bila potrebna. Nemam kome da se javim, pa pišem post, svi spavaju, svi dobri ljudi sad spavaju, ali ne i ja... ja nemam sna...

Image and video hosting by TinyPic

Zašto te sanjam, zašto se budim,
opraštam svima, a sebi sudim.
Zašto te nedam zaboravu,
ako je moje srce u pravu?



glitter-graphics.com

Zašto sudim sebi za stvari koje nisam napravila, stvari na koje ne mogu utjecati. a što je s tobom? sjećaš li me se? neznam.
da li je to važno? neznam. možda jest.
zašto je prošlo toliko vremena od kad sam te zadnji puta vidjela?
zašto sebi još ne mogu priznati da mi nije svejedno?
volim te? mrzim te?


glitter-graphics.com

kad bih te barem mogla mrziti, kad bih se bare razočarala u tebe, uvjerila svojim očima da je istina ono što ljudi govore. a što ako se uvjerim da je laž?
što ako je tebi ipak stalo do mene?
što ako smo oboje preponosni da stavimo karte na stol?
i zašto pišem ovo, kad znam da ti to nikada nećeš pročitati?
zašto mi ruka drhti i zašto mi se suza spušta niz lice?


glitter-graphics.com

zar ja ne zaslužujem malo istinske sreće?
ne nisam sretna, slomljena sam, u rukama držim slomljeno srce, ali opet osmjeh je na licu mom. Osmijeh? ne bih rekla... to je samo maska.
ja sam samo jedan od onih klaunova koji uveseljavaju druge ljude, ali kad navećer obrišu šminku sa lica, ostaje samo tužno lice, vidi se tuga!
Što bi bilo da ja obrišem šminku sa svoga lica, bi li primijetio? ili bi samo prošao kraj mene?
Kako bi htjela da sam ponovo ona mala djevojčica, jer slomljena koljena zarastu mnogo brže nego slomljeno srce!


glitter-graphics.com

Zašto se mučim? pitam se često. Vjerujem da se sve dešava s razlogom, ali zašto ja nikako ne mogu pronaći taj razlog?
Vrijeme lijeći sve? pa već je prošlo toliko vremena, ali moja rana još nije izliječena, sasvim suprotno ona raste iz dana u dan i peče sve više!
Doma sam... možda zato boli... imam te tako blizu, a opet tako si mi daleko.

Image and video hosting by TinyPic

Da mi Bog noćas da ljubav kao zadnju priliku, rađe nego svijet uzela bih nju!


Image and video hosting by TinyPic
Zašto ja ne mogu biti ona ledena kraljica bez osjećaja, tada bi mi sve bilo ravno, ništa me nebi boljelo, nitko mi nebi slamao srce. Pucam kao staklo, razbijam se u komadiće, svakim danom sve više, pitanje je vremena koliko ću još izdržati. Sve bih dala za 5 minuta istinske sreće... baš sve...



Image and video hosting by TinyPic

Odustajem... odustajem od borbe, od truda, od vjere u ljubav.
NE VOLIM GA! ja neznam voljeti, to nikad nisam imala prilike naučiti!

Image and video hosting by TinyPic

Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti,
jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti.
Zaborav je težak voljenog bića,
a ljubav je uvijek neka tužna priča.


01:37 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.