subota, 16.08.2008.

Stjena, budi takva kažu mi, nedaj da se primjeti tvoja tuga....

Nisu me nikad učili
šta da radim kad me prevari
koliko treba vremena
da tuga prođe?


Eto mene i novog postića...
primijetili ste da imam novi dizajn... nije savršenstvo... ali slikica je mojih ruku dijelo...
ili barem tekst na slikici...
riječi sam uzela iz pjesme stena od stoje...
nekad sam slušala cajke... znam ih slušat i danas, ali rijeđe...
ima lijepih riječi u nekima...


Forgotten Fairytales by `zemotion on deviantART

Nisu me nikad učili
šta treba da se učini
koliko treba čekati
da drugi dođe?


Još uvijek sam sretna...
barem mislim da jesam...
zna me uloviti depresija... jer ipak nisam dobila ono čemu sam se nadala...
ali opet...
mirnije spavam...
boli me činjenica kako se u ljubavi uvijek pati....
ako se dvoje voli... zašto treba postojati toliko razloga koji ih razdvajaju?


possible impossible by ~msChilli on deviantART

Stijena, budi takva, kažu mi
ne daj da se primijeti tvoja tuga
spremna budi da mu oprostiš
nije bolja od tebe ta žena druga!


Zašto ga moram gledat ko prijatelja, a ne mogu?
Zašto me još uvijek boli kad ga vidim...
zašto mi srce još uvijek želi iskočiti iz grudi kad ga vidim?
da moram se potruditi...
hoću...
dat ću vremenu da učini svoje...
tko zna... možda ga zaboravim...
a opet možda budemo zajedno...


be together by ~cha-feily on deviantART

Ali ja plakat ću poput kiše
tri dana, nijedan vise
ali ja probat ću ipak sama
pa nek traje godinama
žena nije to sto misliš ti
neće svaku tvoju laž da oprosti...



Ne...
neću više gajit lažne nade...
niti živjeti u iluziji...
moram se suočit sa istinom...
toliko sam vjerovala da ću bit sretna samo kad saznam na čemu sam...
zašto sad ne mogu biti sretna?
zašto mi uvijek tako malo fali za sreću?


I Wanna Fly Away by *angelreich on deviantART

Nismo baš stvoreni svi
da nas ne zabole porazi
koliko puta treba ustati
i opet pasti?



Neznam tko je kriv za ovakav post...
možda ova pjesma...
koja me uvjerava da moram biti jaka i hladna poput stjene...
da moram hodat uspravno.... i sakrit tugu...
možda i hoću...
možda je krivo ovo ružno vrijeme...
a možda sam kriva ja...

Teška su to pitanja
tko je kriv, on ili ja?
koliko srce treba imati
da manje pati?


obećajem...
sretan post drugi put...
i ja ću bit sretna...
drugi put...


Smile by ~gloeckchen on deviantART


15:00 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.