subota, 02.08.2008.

Gdje je otišla sva u suzama?

U duši sam dijete koje ne zna mrziti, u životu sam putnik koji uvijek pronađe pogrešan put, a u stvarnosti sam budala koja uzalud VOLI...


Image and video hosting by TinyPic

Hodaj nebo strpljive voli, hodaj možda se sve u dobro pretvori... stihovi koji su počeli na radiju poslije moje večernje molitve. Molitve u kojoj sam po neznam koji put tražla neki znak, znak kojim ću dokazati sama sebi da postojim, da vrijedim i da zavrijeđujem sreću! Pjesma koja me uvijek dirne i koja u sebi sadrži toliko istine, pjesma koja kao da je pisana za mene. Pjesma koja mi je u onom trenutku bila potrebna. Nemam kome da se javim, pa pišem post, svi spavaju, svi dobri ljudi sad spavaju, ali ne i ja... ja nemam sna...

Image and video hosting by TinyPic

Zašto te sanjam, zašto se budim,
opraštam svima, a sebi sudim.
Zašto te nedam zaboravu,
ako je moje srce u pravu?



glitter-graphics.com

Zašto sudim sebi za stvari koje nisam napravila, stvari na koje ne mogu utjecati. a što je s tobom? sjećaš li me se? neznam.
da li je to važno? neznam. možda jest.
zašto je prošlo toliko vremena od kad sam te zadnji puta vidjela?
zašto sebi još ne mogu priznati da mi nije svejedno?
volim te? mrzim te?


glitter-graphics.com

kad bih te barem mogla mrziti, kad bih se bare razočarala u tebe, uvjerila svojim očima da je istina ono što ljudi govore. a što ako se uvjerim da je laž?
što ako je tebi ipak stalo do mene?
što ako smo oboje preponosni da stavimo karte na stol?
i zašto pišem ovo, kad znam da ti to nikada nećeš pročitati?
zašto mi ruka drhti i zašto mi se suza spušta niz lice?


glitter-graphics.com

zar ja ne zaslužujem malo istinske sreće?
ne nisam sretna, slomljena sam, u rukama držim slomljeno srce, ali opet osmjeh je na licu mom. Osmijeh? ne bih rekla... to je samo maska.
ja sam samo jedan od onih klaunova koji uveseljavaju druge ljude, ali kad navećer obrišu šminku sa lica, ostaje samo tužno lice, vidi se tuga!
Što bi bilo da ja obrišem šminku sa svoga lica, bi li primijetio? ili bi samo prošao kraj mene?
Kako bi htjela da sam ponovo ona mala djevojčica, jer slomljena koljena zarastu mnogo brže nego slomljeno srce!


glitter-graphics.com

Zašto se mučim? pitam se često. Vjerujem da se sve dešava s razlogom, ali zašto ja nikako ne mogu pronaći taj razlog?
Vrijeme lijeći sve? pa već je prošlo toliko vremena, ali moja rana još nije izliječena, sasvim suprotno ona raste iz dana u dan i peče sve više!
Doma sam... možda zato boli... imam te tako blizu, a opet tako si mi daleko.

Image and video hosting by TinyPic

Da mi Bog noćas da ljubav kao zadnju priliku, rađe nego svijet uzela bih nju!


Image and video hosting by TinyPic
Zašto ja ne mogu biti ona ledena kraljica bez osjećaja, tada bi mi sve bilo ravno, ništa me nebi boljelo, nitko mi nebi slamao srce. Pucam kao staklo, razbijam se u komadiće, svakim danom sve više, pitanje je vremena koliko ću još izdržati. Sve bih dala za 5 minuta istinske sreće... baš sve...



Image and video hosting by TinyPic

Odustajem... odustajem od borbe, od truda, od vjere u ljubav.
NE VOLIM GA! ja neznam voljeti, to nikad nisam imala prilike naučiti!

Image and video hosting by TinyPic

Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti,
jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti.
Zaborav je težak voljenog bića,
a ljubav je uvijek neka tužna priča.


01:37 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.