Bezuvjetna radost

24.03.2018., subota

Fluidni interaktivni odnos uz kidanje ovisničkih veza

Radi važnosti razumijevanja interaktivnosti dajem vam tekst maila, koji sam podijelila tijekom formiranja interaktivne mailing grupe za uzajamnu podršku u duhovnom rastu .

Dragi moji prijatelji od srca hvala, onima što su se javili s željom da nastavimo naš dalji odnosu u interaktivnom obliku, koji stvara balans između davanja i primanja. Takva vrsta odnosa eksponencionalno ubrzava rast svakog od nas pojedinačno .


U daljoj komunikacije nema nikavih pravila ili obveze u javljanju, nego to treba biti spontani autentični impuls, koji dolazi iz nutra iz naše božanske esencije. To znači da smo u tom trenu jedno. Odgovor tada ne dolazi iz maloga unaprijed programiranog ja, nego iz naše božanske cjelovitosti i stvarne povezanosti.

To može biti jedna riječ, podijeljeno svoje iskustvo, neko pitanje, interesantan link, neki svoj tekst ili pogled o nekoj duhovnoj temi ili praktičnom iskustvu i sl..


Radi se o ponovnom uspostavu fluidnog tijeka energije, ljubavi, ideja, koje tako mogu eksponencijalno bujati, što je naša prava priroda.

Tako izlazimo iz stagnacije i ne stvaramo je dodatno.


Zahvaljujem također na svemu u dosadašjem odnosu i onima što se nisu sada javili, jer vjerovatno trenutno ne osjećaju da je ovo sada za njih. Poštujem to, jer nisu samo duhovne teme i duhovni rast, ono što mi možemo dalje razmjenjivati. Biti će mi drago s vama razmjenjivati možda klipove s humorm ili nešto slično. Predložite ili jednostavno kliknite ....sent ili ništa....opet dobro !

Blagoslovljeni bili na svom putu !


Objašnjenje važnosti interaktivnog odnosa i prekid ovisničkih igara :


Zamislimo sliku, gdje iz jedne osobe iz njenog centra izvire energija, nazovimo to božanskim izvorom i da se ta energija horizontalnim cijevima dostavlja do drugih ljudi. Te horizontalne cijevi mogu biti kanali fluidnog i slobodnog protoka energije, ako u njima nema zastoja tj. kada postoji jedinstvo, tj. kada te horizontalne cijevi povezuju dvije božanske esencije u osobama.


Dakle fluidni protok postoji ako dvije božanske esencije komuniciraju slobodno kroz protočne horizontalne cijevi.


Kako nastaje zastoj u kanalima ?

Ja npr. prošaljem jedan paket žive energije k vama, a vi ga ne otvorite i ostavite ga negdje u svom polju. Tada ta energija, koja nije slobodno protekla može postati vaša blokada i izazvati vam nelagodu.Tu nelagodu onda osjećam i ja. Došlo je do stagnacije energije.


To je jedan od dodatnih razloga zašto više ne želim slati mailove onima, koji nisu spremni na uzajamnu protočnost. Nije bitan sadržaj tog paketa nego energetska dinamika / sadržaj i značenje tema oko kojih raspravljamo su sekundarne /.


Ako pak paket nosi frekvenciju, koja je jako daleko od vibracije na kojoj ste trenutno, onda ćete odbiti taj paket i boriti se protiv njega ili ga ignorirati. Ta frekvencija može biti previsoka za vas, preniska ili jednostavno drugačija i trenutno neprihvatljiva vašem polju.

To je van prosudbe duhovno naprednija ili nazadnija, jednostavno drugačija. Dakle, nema slobodnog tijeka ! Dolazi do zastoja energije. Taj zastoj osjećate i vi i osoba pošiljaoc. Može biti ispoljen kroz negativno etiketiranje druge osobe ili racionalizaciju.


Ove cijevi za tranport energije mogu biti i isključivo kanali ovisničkog odnosa, ako nisu povezane sa centrom ili božanskom esencijom svake osobe.

Znači da postoji samo ograničeni horizontalni tijek razmjene energije prema starim ovisničkim programima i očekivanjima.

Ja očekujem npr. od osobe da će mi dati podršku, utjehu, potvrdu da sam u pravu i da će mi kroz tu cijev dati što trebam trenutno, ako je moj prijatelj. „ Ako me voliš i prijatelj si mi nahraniti ćeš me, ! / prema nesvjesnom sadržaju i scenariju igre koju igramo /„.

Ako ne dobijem željeno, ja se uvrijedim i ja zatvaram tu cijev i obrćem tijek energije, koja tada postaje negativna i usmjerena na onu osobu koja vas nije nahranila, kako ste željeli.

Na vani to izgleda kao sukob, ljutnja i optuživanje, uvrijeđenost i nezadovoljstvo.

Možemo to nazvati i energetskim napadom na osobu, ako je u pitanju snažna negativna emocija.
„Ne voliš me , razočarao si me, jer mi nisi dao uobičajenu dozu prije dogovorenog junk.-a tripa. „


Ako inače imate program žrtve /spasioca ili dobre osobe, koja nesebično daje drugima to znači da kroz vaše horizontalne cijevi odtiče i gubi se puno energije.

Pošto ste slali energiju iz ograničenog bazena programa i malog ja brzo ćete osjetiti iscrpljenost. To je uobičajna ljudska vampirska dinamika tijeka energije, gdje nas odnosi iscrplju i gdje se hranimo sa tuđom ograničenom energijom.


Druga je stvar ako ta energija ide iz beskonačnog izvora energije u vašem centru tj. iz esencije.

Vi se tada nećete osjećati iscrpljeno, no možda ćete češće osjetiti energetske napade od onih osoba koji tu energiju nisu primili kroz svoj beskonačni božanski centar i propustili je dalje, jer nisu bili spremni na nju.


Oni su tu energiju projecirali natrag na vas, ali kao obrnuto ogledalo. Znači da su joj obrnuli polaritet i ona je postala negativna i vi to osjećate.


To je odgovor na to zašto je važno držati se principa da nekome ne dajete nešto ako vas nije tražio !


Ako vas netko nije tražio da prema njemu emitirate neku energiju, informaciju, pomoć i sl., onda vjerovatno i nije spreman prihvatiti u svoje polje i može vam je vratiti natrag kao negativnu projekciju. To ne znači da ste vi tzv. duhovno napredniji od te osobe, nego jednostavno da je prevellika razlika u vašim vibracijama.


To je jedan od razloga zašto sam ponovo pitala za dozvolu ljude žele li primati moje mailove i korak više jesu li otvoreni za interaktivnu protočnost.


S druge strane, ako ste vi bezuvjetno šaljete energiju iz svog beskonačnog centra kroz horizotalne kanale drugima, koji se hrane tom energijoma, a sami nisu povezani s vama u esenciji, to vama ništa ne znači, no nije dobro za njih.

Vi se dobro osjećate, jer ste trajno priključeni na beskonačni božanski izvor energije.

I oni se dobro osjećaju i primaju tu energiju, no stagniraju u razvoju. Mora doći vrijeme da se osoba rodi i izađe iz majčine utrobe i da pupčana vrpca bude prekinuta, kako bi dijete počelo disati svojim plućima.

Znači,oni kroz vas dobivaju energiju i vi ih stalno hranite, a oni tu hranu koriste samo za funkcioniranje njihovih uvjetovanih programa.

Oni se dobro osjećaju i nastavljaju živjeti u svojoj stagnaciji i ponavljanju istih obrazaca svog života.

Oni su tako usporeni u svom razvoju i ovisni o vama kao izvoru energije.

Uslugu im možete učiniti, ako svjesno prekinete svoj dotok energije prema njima, presiječete pupčanu vrpcu . Kako ? Tako što više nećete hraniti njihovu uvjetovanost, nego ih navesti da se sami povežu s izvorom ili svojom esencijom. Izači ćete iz dosadašnje igre.


To ide kroz bol, jer od vas ne dobivaju više hranu, a nisu dovoljno samosuvereni da je nađu u sebi.


To je ta milostiva funkcija gubitka i boli, koji nas sve vraća da se okrenemo božanskom izvoru u sebi.

Zato je najveći dar vašeg svesnog prijatelja, ako više ne pristaje na vaše ovisničko hranjenje i ako kaže ne takvoj vrsti odnosa i igre.


Ja to osobno činim prema nekim ljudima i oni me mrze zbog toga, no naravno u isto vrijeme prepoznajem i svoje ostatke ovisničkog odnosa, gdje ja očekujem od drugih da me nahrane na stari način.


Neka nam je svima blagoslovljeno što brže i što nježnije buđenje iz starih ovisničkih igara i zastarjelih ideja o prijateljstvu !


Došlo je vrijeme da odnos između prijatelja bude ispunjen trenucima razmjenjivanja onoga što je dobro, inspirativno i pozitivno, a ne da se podgrijavaju stara razočarenja i da zajedno kopamo po starim ranama, jer tako samo opet potenciramo stvaranje istog, u cirkularno ponavljajućoj budućnosti.


Volim vas dragi prijatelji i kada vam ne dajem više ono isto kao prije !

Oznake: interaktvno, fluidno, ovisnost


- 11:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Veljača 2019 (3)
Prosinac 2018 (6)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (3)
Rujan 2018 (3)
Kolovoz 2018 (3)
Srpanj 2018 (3)
Lipanj 2018 (6)
Svibanj 2018 (2)
Travanj 2018 (5)
Ožujak 2018 (9)
Veljača 2018 (6)
Siječanj 2018 (5)
Prosinac 2017 (4)
Studeni 2017 (6)
Listopad 2017 (5)
Rujan 2017 (6)
Kolovoz 2017 (8)
Srpanj 2017 (3)
Lipanj 2017 (3)
Svibanj 2017 (5)
Travanj 2017 (6)
Ožujak 2017 (2)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (7)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (7)
Rujan 2016 (2)
Kolovoz 2016 (4)
Srpanj 2016 (4)
Lipanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (5)

Opis bloga Dijane Mihok

Linkovi

PREGLED