Besplatne poruke preko vašeg maila


Glupav post u subotnje veče, ali bit će vam od koristi zujo

Ukoliko još ne znate možete poslati besplatne poruke kome god hoćete sa bilo kojeg e-maila tako da u liniju gdje se upisuje adresa upišete 3859Mxxxxxxx@sms.t-mobile.hr! Slovo M označava mrežu na koju želite slati.
Također se može slati na više brojeva ista poruka, na isti način na koji se šalje poruka na više adresa.
Funkcionira, provjerila ja sama smijeh

Dugujem petak večer opisati u svim detaljima sa M. budem sutra ak stignem, ak ne u ponedjeljak cerek
Ljubim Vas :-)


03.03.2007. | 23:22
2 puta ste izrekli komentar | na vrh stranice | #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

12/2008 (1)
11/2008 (2)
10/2008 (4)
09/2008 (2)
08/2008 (3)
07/2008 (2)
06/2008 (1)
05/2008 (2)
04/2008 (2)
03/2008 (4)
02/2008 (3)
01/2008 (4)
12/2007 (3)
11/2007 (2)
10/2007 (11)
09/2007 (10)
08/2007 (5)
07/2007 (15)
06/2007 (10)
05/2007 (14)
04/2007 (19)
03/2007 (24)
02/2007 (25)
01/2007 (12)
12/2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da ili ne?

Likovi moji omiljeni koje pratim...







Djevojčice:
DoKoSkE
Velvet lady
Feniks iliti Hera22
Monita je ljepotica bez zvijeri
Idealna ali loša? hm...
Dijanin vodič kroz galaksiju
Alfa vučica
mALa309
Žena zmaj
To nisam ja...
.::LjeNcHuga::.
Midori
Ipanema

Dječaci:
Vol u kupusu - on ljubaf moja velika
KlonZi - i on je moja ljubaf
Alan B'stard - naš doktor
Dan Za Metak - ulovili ga, konačno...
Strijelac - on je moja ljubaf mala
Ddadd - nema ko njega ne čita
XIII - dođe pa ode
Danči
°© n@crtani ©°
Zombij probuđeni :)
Kokošje sljepilo

Izdvojeni radi svoje posebnosti:
Život u dvoje
Trula kobila

Priče za napaljivanje:
Erotico

Mail za one koji hoćeju mi pisati:
bezazlena@gmail.com

Dežurna na Ajsikju:
473-381-375

"Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na mjesto" - Elizabeth David


Opis bloga


Moje privatno igralište za umne devijacije. Za posljedice čitanja ne odgovaram, ovo je moje mjesto, moj kutak, moja rupa i samo ja imam pravo na tekstove objavljene na ovom blogu.

Novi dizajn osmislila ja sama... ako kome treba dizajn, nek se javi mailom... ponuda se odnosi samo na meni drage ljude koji me čitaju!

Image Hosted by ImageShack.us

TODO lista:
- skinuti nešto kila ako Bog da! A ako ne, onda neka učini da su mi svi prijatelji debeli! :-)
- skinuti nekog slatkog dječaka smokin (piletina je piletina nut)

smajlići 1.
smajlići 2.
smajlići 3.


Arhiva:


Seksualni vodič za žene
Seksualni vodič za dečke
Rokaj fest i blogofci na okupu
Hladno pivo - slike s koncerta 25.5.
100-ti post!
Statistika je majka svih zajeba
„Slučajnosti“ u filmovima
Jebem po kućama
Get a life woman ili što nam treba za seks?
Dnevnik Indijana Džons djevojke
Doživljaji žene informatičarke :)
Neki od razloga zašto se, vjerojatno, ipak neću nikad udavati
Molitva za frustirirane na poslu :)
Popis novogodišnjo-božićnih želja 2007

Priča prva...
Priča druga...
Priča treća...
Priča četvrta...






Copyrigths by B. 2007. zabranjeno prenašanje tekstova bez mojeg odobrenja!


I neka ostane za sve generacije blogovaca pjesma slavne tete Velvet o palačinkama jendog petka 21.9.2007:

PALAČINKIJADA

U jednoj ulici, na kraju puta
Bezazleno đevojče povazdan luta.
Od ruba do ruba, često je vide
s gajbama pive kući ide.
Mačak joj, Frodo, kroz prozor bježi
kad psiho-Bezazlena na njeg zareži.

(hihihi)

Jednoga dana, čudnog li čuda
Bezze si dade velikog... truda.
Misleć ko Baltazar, na pamet joj palo
na palačinke blogere pozvati malo.
Napekla Bezze hrpu cijelu
da vidi konačno blogere na djelu
Palačinki bilo vrsta raznih
- mit votka, šljivovica, travarica, kruškovača, višnjevac, viljamovka, und ohne pekmez, nutella und so weiter
(pivu s početka čuva ljubomorno za sebe) nikako praznih.

Kad su se blogeri opuštati stali
Klonz jaukne bolno kak mu je mali.
Lazanje miška u guzu voli
Dan sanjari o vojsci - kad su se kupali goli.
Shvati Bastard - Nastranu šala!!
Ovo je klopka! Baš sam budala!-
Odluči mudro odšutjet priču
o analnim kuglicama i dečkima u klinču.

Milojka shvati u svojoj tuzi
zašto njen dragi želi po guzi.
Zašto "bigstronggay" stranice traži
zašto mu big bradr postao draži.

DoKoske, Bezz i ja shvatismo čudom
da muški u biti pate za udom!!!
Da sami sebi fellatio žele!
Kobase svih vrsta gutaju cijele!

Lazanje uzme stvar u svoje ruke
riješiti Klonza njegove muke.
I tako smo, eto, na kraju balade
dobili novi par gay parade.

Dodaje KLonZ:
Ali o vel ništa čuli nismo
pravila se fina nije joj bas mjesto
Ali ipak zborom posumnjaše muški
Da tu ipak nešto, možda malo smudi

Oči joj sjaje, pogled joj grize
kurac joj očito stran bas i nije
Strašno se mreška kad čuje koješta
Kuglice, dildo... pomisli smjesta.

Vrijedna je bari, bavi se lovom
Samo te hulje neće po njenom
zato se buni, protestno viče
Al zle hulje sredit moći neće

A onda nadopisuje i Vol u kupusu:
Moja guza je djeva fina
grije se pokraj toplog kamina
zločko klonz je dirao nije
to samo draga vel brije

kada udahnem svježi zrak
vidim vel na licu zlobni znak
milojka voli kurac ko meri
znam ja imam na kameri

stoga ne po stupu inje lizati
jel ćemo na jutub svašta dizati
bila je borba da se vel snimi
a nije ružna ko prištava mimi


Na kraju dodaje i DanZaMetak:

Danza je mislio i mislio,
ne bi l' pjesnički odgovor smislio.
Ali kako ne čita puno knjiga,
ništa smislio nije, jebiga.
Mlada damo, zvijezdo sjajna,
pjesma ti je genijalna.

p.s.
I još na kraju, ovo ti velim,
za palačinke ja sam, trbuhom cijelim.

p.p.s.
rima je ovo,
bez glave i repa,
zaobiđimo je
izdaleka ;-p




Sluša se:


1. Linkin park - In the end

2. Šamar - Hladno pivo
3. Metallica - No leaf clover

4. Linkin park - Numb

5. Somewhere over the rainbow

6. Sreća - Hladno pivo

7. Iris - Goo Goo Dolls (Grad Anđela)