nedjelja, 05.11.2006.

Dobrodošli u Hogwarts!


Tata:Jill požuri zakasnit ćete na vlak!
Ja:Evo me za sekundu!
Alex:Ah ..te žene!
Ja:Čula sam te!

Na dan polaska vladala je zbrka u kući.Sve stvari koje smo spakirali odjednom su nestale.Bastian me čekao kod perona devet i tri četvrtine.Mahnula sam tati i ušla u vlak.Valja napomenuti da sam dobila ulogu hufflepuffskog perfekta pošto je Cindy Herwlton odustala,te sam sada zauzela njezinu dužnost zajedno s Cedricom.Otišli smo pronaći prazan kupe.No svi su bili puni osim jednog,gdje je sjedio dečko crne kovrčave kose i tamnih očiju.

Ja:Oprosti je li slobodno?
On:Svakako!Uđite!
Bastian:Ja sam Bastian a ovo je Jill.
On:Drago mi je ja sam Michael.

Zaključila sam da je on zapravo vrlo zanimljiva osoba.Živio je u Irskoj sve dok mu se roditelji nisu razveli i sada se s majkom vratio u Englesku.Ima onaj čudan tvrd irski naglasak.Na vratima kupeo pojavila se Malfoyeva smrdljiva faca.

Malfoy:Opa!Novo smeće na putu za Hogwarts.
Bastian:Malfoy jedi gnoj i miči svoje smrdljivo dupe odavde.
Malfoy:No,no Cray.Ako budeš upotrebljavao takve izraze u Hogwartsu ići će to na štetu tvom domu.(zlobno se nasmijao i pokazao značu perfekta)
Ja:Znaš...danas sam baš raspoložena za akciju.Malfoy gubi se ili bi moja šaka mogla poletjeti prema tvom licu.
Malfoy:No..dobro,dobro.Idem!

Čudno,Malfoy se povukao.Tu nešto nije uredu.Pogledala sam na prazno mjsto pokraj sebe i sjetila se Ryana.Pogledala sam Bastiana pogledom:"Da je barem sada tu",a on je uzvratio "Ne,brini nije otišao zauvijek.Počela je padati kiše,a mi smo se približili Hogwartsu.Odjenuli smo svoje pelerine.Pola sata kasnije sjedili smo u velikoj dvorani i slušali razvrstavanje.Michael je bio naš vršnjak no i on je morao proči tu proceduru.
Sjeo je na stolac,a klobuk je prozborio:Hm...ima tu nešto talenta,no ima nekih razloga iz prošlosti,zbog kojih ti je mjesto u ...Slytherinu!
Bastian:Nemoguće!Tip je totalno fora!
Ja:Razlozi iz prošlosti.Što je to po Bogu značilo.
Bastian:Fućkaš to.Bacimo se ne klopu.

Bila sam gladna kao lav,no ne gladnija od Bastiana.Nakon večere smo Cedric i ja skupili Hufflepuffe i krenuli u društvenu prostoriju.Imala sam neki čudan osijećaj da ova godina neće biti kao sve ostale....

- 12:39 - Komentari (19) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.