nedjelja, 24.12.2006.

Potomci velike četvorice


Predavanja su se bližila kraju.Nakon posljednjeg sata odjurila sam u društvnu,a zatim u spavaonicu gdje sam ostavila školsku torbu.Bastiana nije bilo na vidiku.Hodnici Hogwartsa su bili prazni.Zrakom je lelujao Peeves koji je gnjavio gospu Norris.Ušla sam u kabinet i zatekla neočekivan prizor:Isabel,Cedric,Jonathan i Michael sjedili su zbunjeni u kabinetu.Nemoguće....oni su potomci?

Dumbledore:Dobra večer Jill.Samo smo vas čekali.
Ja:To vidim.Nego jesu li oni....
Dumbledore:Da,da jesu.Vidim na nisu svjesni moje priče koju sam im ispričao,ali ipak treba prihvatiti činjenice.
Cedric:Jill,ti znaš za to?
Ja:Ovaj...da ja sam vaš anđeo čuvar.
Jonathan:Naš što?
Ja:Anđeo čuvar.Ja vas jedina mogu zaštiti od smrti.
Dumbledore:Vjerujem da se međusobno poznajete,stoga bi bilo dobro kada bi surađivali.
Michael:Ali profesore ,zašto baš mi?
Dumbledore:To je pitala i Jill.No ,morate znati da je njezina uloga najvažnija,jer bez nje vi ne možete preživjeti jači magični napad.
Ja:Profesore rekli ste im našu zadaću'
Dumbledore:Jesam.Prihvatili su svoje uloge.Dakle,prvo trebamo naći Roweninu knjigu.Imam pouzdane informacije da se ona nalazi u Engleskoj.
Isabel:A kako da je pronađemo?Mislim,mi smo ograničeni na Hogwarts.
Dumbledore:Niste,ako imate moju dozvolu.Važno je ne prestajati se pitati.Istraživanjem ćemo doći do rješenja.
Ja:Profesore,mislim da ja mogu pooći.Rekli ste da je moja mama bila čuvarica te knjige zar ne?
Dumbldore:Uporaba uma,vrlo dobro!Tako je,pokušajte to iskoristiti.
Cedric:Što ćemo dalje?
Dumbledore:O tome ćemo kada za to doće vrijeme.No,još jedna sitnica.(zaputio se prema ormaru i izvadio srebrnu frulu s pet rupa).Ovo je za vas Jill.Frula vojske Valkyre.Kada ste bespomoćni zasvirate određenu melodiu i u pomoć dolaze Valkyra ratnice.
Ja:Ali ja to ne znam svirati.
Dumbledore:Vjerujte mi,znat ćete.Vi ste anđeo čuvar sjećate se.Mislim da je vrijeme da se vratite u svoje društvene prostorije.


Hodali smo hodnikom.Nitko nije ni zucnuo ni riječi.Svatko je pošao prema svojoj društvenoj.Ostali smo Cedric i ja.

Cedric:Vjeruješ li ti u sve ovo?
Ja:Uz stvari koje su mi se nadogađale nemam razloga ne vjerovati.
Cedric:Sad znam kako si se osjećala.Više nemam povjerenja u nikoga.Bojim se.
Ja:Ja još više,pošto znam da sam prva meta.
Cedric:Rekla si Bastianu?
Ja:Da,i rekao je da će biti uz mene.Cedric ,znam da ti mogu vjerovati,i tebi i Ryanu kad se vrati.
Cedric:Naravno,isto očekujem i od tebe.


Prekinuli smo čavrljanje pošto smo sreli Cho koja se vračali iz toaleta.

Cho:O...bok Ced!Jill....
Cedric:Bok,Cho.Oprosti ali žuri nam se.
Cho:No,no.Kuda ćete vi golupčići?
Ja:Nismo golupčići i Cho stvarno nam nije do razgovora.
Cho:A jesmo čangrizavi!Ah...dobro .Vidimo se Ced.


Nekoliko trenutaka kasnije....

Ja:Kako si mogao uopće hodati s njom?
Cedric:Ne znam gdje mi je pamet bila,ali to je gotovo.
Ja:Iskreno...ona meni nikad nije bila simpatična.
Cedric:Svatko ima svoj ukus.


U društvenoj smo zatekli Bastiana kako spava na kauču s knjigom iz napitaka preko glave.Pokrili smo ga dekom.

Ja:Jadnik,čekao nas je.
Cedric:Rijetko ćeš naći dobru osobu poput njega.
Ja:Istina,on je kao dar s neba.

- 15:29 - Komentari (14) - *

subota, 16.12.2006.

"Jedite gnoj!"

Bastian je zinuo u čudu.Nije mogao povjerovati u priču koju sam mu malo prije ispričala.No ubrzo je njegovo lice poprimilo zabrinut oblik.

Bastian:Ovo je više nego nemoguće.Tebe je stvarno netko već mogao ubiti ili si ti mogla poginuti,a svijet čarobnjaka bi ostao nezaštićen?
Ja:Da,to sam i ja rekla Dumbledoru.Možda da smo mi prije sznali za tu tajnu,moj tata ne bi bio otet.
Bastian:I što sad?
Ja:Stvrno ne znam.Situacija je prekomplicirana.Danas će mi Dumbledore predstaviti potomke i iznjeti plan potrage.
Bastian:I zamisli ti ti,opasnost je bila nama iza leđa a mi je nismo vidjeli.
Ja:Tužna istina.No smatram da se potomci nalaze u Hogwartsu.
Bastian:A...to je dobro?
Ja:Naravno da je!Imaju veću sigurnost.



Prekinuli smo naš razgovor jer se društvena prostorija polako počela puniti.Pošli smo na doručak.Svi učenici su djelovali tako smireno s sretnim izrazima lica.Pitala sam se zašto ja ne mogu biti kao oni.Zašto se sve ovo događa meni?Tjekom dnevnih predavanja bila sam zamišljena i uopće nisam slušala profesore.Bila sam u svom svijetu.Naravno to su primjetili samo neki učenici.Za ručkom smo dobili Dnevni prorok u kojem je bio objavljen nestanak moga tate,pošto je bio član Reda

Cedric:Gamad jedna!Oni tako masno zarađuju na tuđim sudbinama.
Ja:Ovo stvarno nije bilo potrebno objaviti.
Bastian:Gledaj pozitivnu stranu,možda ga je netko vidi pa će prijaviti to Redu.
Malfoy:Vidi jadne Southwoodice kako je to ne imati obitelj.Bjedno siroče.
Ja:Malfoy bolje ne imati obitelj nego,spadati među onaj ološ kakav si ti.


Na čarobnim napitcima Snape je bio više nego naporan i svojim je postupcima dizao živac svima oko sebe naočito meni.

Snape:Southwood usredotočite se .To što nemate oca ne znači da morate cmizdriti.
Ja:Moj tata nije mrtav,već otet i molim vas ne stavljajte sol na ranu.
Snape:Ja ću raditi što ja hoću,a vi ste ionako samo bijedna učenica koja mi ne može ništa zato skratite jezik.
Ja:Jedite gnoj...
Snape:Što ste rekli?!
Ja:Rekla sam vam da jedete gnoj i ovog trena ću skupiti svoje stvari i otići do ravnatelja,je li to uredu?
Snape:Gubite mi se s očiju!


Cijela tamnica je buljila u mene dok sam izlazila.Ušla sam u Dumbledorov kabinet po ne znam koji put u dva dana.

Dumbledore:Ako se ne varam još nije vrijeme dogovorenog sastanka?
Ja:I nije profesore,došla sam jer sam prije nekoliko trenutaka Snapeu rekla neka jede gnoj jer je pljuvao po mom tati i rekao da sam bijedna učenica.Sama sam odlučila skupiti stvari i doći k vama.
Dumbledore:Hm...uredu.Morate ostati pribrani.Ne branim vas,ali Severus nije smio reći nešto takvo.Voli bih kada se ovo ne bi ponovilo.Vidimo se večeras.



Get this widget | Share | Track details

- 13:13 - Komentari (17) - *

petak, 08.12.2006.

Priča Velike četvorice

Kao glavom bez obzira stigla sam do Dumbledrova kabineta.Rekla sam lozinku i ušla sva uspuhana u kabinet.Nisam uspijela doći do riječi.

Dumbledore:Gospođice Jill?Što vi tu radite.
Ja:Sjetila sam se!
Dumbledore (sa smiješkom):A čega to?
Ja:Tko me gurnuo!To je bio....!
Dumbledore:Bio?
Ja:Ja...ovaj..ne sjećam se.
Dumbledore:Nemojte se naprezati.No siguran sam da je ta osoba poslana da vas... Ja:Ubije?
Dumbledore:Tako nekako.Uglavnom vi ste trenutno na sigurnom.
Ja:Profesore,ali zašto da me ubije?
Dumbledore:I tu počinje priča,velike četvorice.Dakle,nakon što su osnivači Hogwartsa Godric Gryffindor,Helga Hufflepuff ,Rowena Ravenclaw i Salzar Slytherin umrli,ostali su njihovi nasljednici,koji su se prenosili s koljena na koljeno.Tako danas imamo četiri pra pra pra unuka velike četvorice.Oni su za sobom ostavili magičnii medaljon koji ujedinjuje njihve moći.Nasreću danas nitno ne zna gdje se on zapravo nalazi
Ja:No to je samo legenda zar ne?
Dumbledore:Sačekajte još malo..Kada bi se netko toga medaljona domogao dobio bi dodatne moći koje mi obični čarobnjaci nemamo.I tu se sada postavlja pravo pitanje:da li je to legenda?I ja sam uvjeren da nije.
Ja:Ali kakve to ima veze sa mnom?
Dumbledore:Ima.Vi ste veoma bitan čimbenik.Naime vi ste anđeo čuvar Velike četvorice odnosno njihovih potomaka.
Ja:Molim?
Dumbledore:Vi ste rođeni da ih štitite.Kada bi vas netko izbrisao s lica zemlje,nasljednici više ne bi imali zaštite te bi se neprijatelj lako mogao domoći moći.Ali sve dok ste vi tu,oni njima ne mogu ništa
Ja:Želite reći da sam ja svojim rođenjem postala anđeo čuvar a da to nisam znala?
Dumbledore:Dakako.Osim čuvanja potomaka,vaš je zadatak pokušati doći do tog medaljona i uništiti ga što prije,jer je Voldemort nekim čudom saznao za to i želi se domoći žezla
Ja:Ali kako sam uopće mogla postati anđeo čuvar?
Dumbledore:Gledajte,vaša majka je bila čuvarica Rowenine knjige koja se stoljećima nalazila u njezinoj obitelji,dok je vaš otac čuvar tajne anđela čuvara pa sumnjamo da je zbog toga otet.Kada je vaša majka ubijena vi ste automatski postali anđeo čuvar.I to prvi odkako postoji magija.
Ja:Nevjerovatno!I to sam ja tek sada saznala?
Dumbledore:Nažalost,da
Ja:Mogli su me i prije koknuti i nikom ništa,no sada za čarobnjake vrijedim ko suho zlato?
Dumbledore:No ne znaju svi za to.Samo oni koji bi imali neke koristi od toga.
Ja:Uf...sada sam zbunjena.Ali tko su potomci?
Dumbledore:Ja i moji stari prijatelji radimo na tome.Volio bih kada biste sutra oko sedam sati došli do mojeg kabineta,gdje bi vas čekali potomci.
Ja:Uredu biti ću ovdje.
Dumbledore:Morate znati da je jako važno svjesno prihvatit taj zadatak.
Ja:Ako mi je tako određeno pokušat ću.


Ustala sam,izašla iz kabineta i krenula prema ambulanti s ispričnicom od Dumbledora.Madam Pomfrey se počela iskaljivati na meni ,kako sam neodogovorna i sl. ,no ja sam joj gurnula ispričnicu u ruke.Nakon što me otpustila iz ambulante otrčala sam do društvene.Uvidjela sam da Bastian i Cedric još spavaju ,te sam poslala Erica da ih probudi.Njih dvojica su me u polu snu slušali i na kraju zaključili da budućnost čarobnjačkog svijeta nije više na Potterovim, već na mojim leđima.

- 16:43 - Komentari (21) - *

petak, 01.12.2006.

Gryffindor vs Hufflepuff,te povraćeno sijećanje


U nedjelju je odigrana prva metlobojska utakmica između Gryffindora i Hufflepuffa.Cedric je inzistirao da ne igram,pošto su se u posljednje vrijeme dogodile mnoge strahote.Ali ja nisam odsutajala,pod svaku cijenu sam željela igrati.Shvatila sam Dumbledore i odlučila ne gubiti nadu.U svlačionici me Cedirc upitao jesam li sigurna da želim igrati.Spremno sam odgovorila,da jesam i ništa me ne može odvuči od toga.Dan je bio sunčan bez daška vjetra.Kao stvoren za igru.Gryffindori su malo promijenili postavu.Nick je sada bio gonič,dok ga je Fred zamijenio kao lovac.Zajahala sam metlu i osjetila kako mi povjetarac struji niz lice.Pogledala sam Dumbledora u loži koji je kimnuo glavom u znak odobravanja.Utakmica je počela.Prvi smo zabili gol i poveli.Većina utakmice je bila izjednačena.Gryffindori su vodili 150:130.Nervoza je rasla.U trenutu kada sam letjela prema golu,osijetila sam bol u leđima,pogodi me maljac i ponovo sam se našla u bolničkom krilu.

Jessie:Ta cura stvarno nema sreće.
Bastian:Gledajte,budi se!
Ja:Ne opet!Je li ovo noćna mora ili sam ja ponovo u bolničkom krilu?
Eric:Nažalost ,nije noćna mora već istina.
Ja:Tko je pobjedio i što se dogodilo?
Jessie:Kao što znaš,jurišala si prema gou i spremala se dodati balun meni,sve dok te pomahnitali maljac nije udario u leđa.Njega je uputio tvoj bivši,Nick.Igra se nastavila dok su tebe vodili u ambulantu.Cedric se počeo izderavati na Nick,zašto je gađao tebe kad ti nis tragač već on,te je trebao malo polje ciljti,no za to vrijeme je Potter uhvatio zvrčku i izgubili smo.A Nicku je bilo smiješno to što si ti ronila po igralištu
Bastian:Živa istina!
Ja:O...žao mi je ja sam za sve kriva.
Cediric:Ne,nisi ti kriva Jill.Kao prvo ja sam kriv jer sam ti dsopustio da igraš,a kao drugo kriv je onaj debil Nick koji ne razlikuje lovca od tragača.

Euforija utkamice je splasnula.A ja sam utonula u san.
Izlazila sam iz knjižnice i krenula prema Velikoj dvorani .Netko mi je stavio ruku na rame.Okrenula sam se vrisnula i prisjetila se osobe koja me gurnula.Prepoznala sam ju i prisjetila se glasa.
Trgunla sam se iz glasa i nisam mogla vjerovati.Vidjela sam da nema madam Pomrey ,te sam navukla kučni ogrtač i potrčala prema Dumbledorovu kabinetu.

Nastavit će se....

- 20:07 - Komentari (12) - *

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.