ponedjeljak, 25.09.2006.

Loša vijest ,poseban dar i neočekivan dolazak Bryana Scotta


Sljedećeg tjedna nam je Chloe rekla da se seli u Nizozemsku zbog tatinog posla.Ryanu je to bilo neprihvatljivo pa su prekinuli.Ja jednostavno nisam mogla zamisliti da ona ode.Morali su nas odvojiti prije njezinog odlaska.Stvano mi nedostaje!
U ponedjeljak ujutro probudila sam se sretnija nego inače.Ne znam koji mi je vrag bio.Vani je padala kiša,a ni raspred predavanja tog dana nije bio najbolji.Srela sam Ryana i Bastiana u društvenoj

Ja : Dobro jutro dečki!
Bastian: Bolje rečeno grozno nam jutro
Ja:A zašto?
Ryan:Premjestili su nam prvi sat .Više nemamo preobrazbu nego napitke i masnokosog Snapea!
Ja:Zezaš!
Bastian ( razmišlja):Pa,nije glup da se s takvim stvarima šali.
Ja:Što si rekao?
Bastian:Ja?Ništa!
Ja:Dala bih lijevu ruku u vatru da jesi!Čula sam te!Rekao si :Pa nije glup da se s takvim stvarima šali!
Ryan:Ko je glup?
Bastian:Hej,hej.Smirite se!Jill,ja nisam ni slovo rekao,već sam to mislio.
Ryan:Čekaj,malo !Kaj Jill može čitati misli?Ideš!
Ja:Ne..to nije moguće.Ryan,ajde zamisli nešto
Ryan (zamišlja);Maloy je budalasti babun.
Ja:Malfoy je budalasti babun.
Ryan:O čovječe fakat čita misli!

Kasnije toga dana saznali smo da je čitanje misli,vilinska moć, te se može nasljediti.Sve je imalo smisla:moja mama je bila vila,pa sam ja od nje to nasljedila.Ubrzo sam naučila kontrolirati tu moć.

U utorak je za doručkom Ryan dobio pismo u zelenoj kuverti.
Pisalo je:

Gnjido od mog brata!!

Ovo te pismo sigurno jako iznenadilo!Piše ti Bryan!Na moju ali mislim i tvoju žalost moram ti priopćiti da ovog popodneva dolazim u Hogwarts!Naime naš dragi roditelji odlučili su me premjestiti u Hogwarts jer smatraju da je to oblje za mene a i tebe.Tu ću se nastaviti školovati.Nadam se toploj dobrodošlici.Pozdravi onog svog potrška Sebastiana i onu gospodičnu Jill!
S gađenjem Bryan!



Bastian:Ja se ne zovem Sebastian nego Bastian.Štakor jedan!
Ja:Ko je njemu gospodična!Nek si to veli svojoj baki za rođendan!
Ryan:Ako niste skužili i ja sam tu!Mislite da je meni lako što ću čak i školsku godinu provoditi s njim pod istim korovom! Samo da ne bude Hufflpuff.
Ja:Hufflpuff ne prima takve ljigavce.Slytherin je stvoren za njega!

Kao da su mi se riječi pozlatile!Bryan se tog posljepodneva već pokazivao janosti u slytherinskoj uniformi.

Bryan:Ej vidi koga tu imamo!
Bastian:Čovječe!Pitam se pitam dali ja to loše vidim ili je to ono gnjusna faca Bryana.
Bryan:Kaj se ti javljaš štreberčino.
Ryan:Wow...jaki smo na riječima.
Bryan (razmišlja):Opa..ova Jill ima dobru guzicu.
Ja:Kome ti to dobra guzica kretenu?
Bryan:Kako si znala?Ma nije bitno!Znate počinje mi se sviđati tu u Hogwartsu!Ima puno zgodinh cura.
Ja:Puno zgodnih cura,koje su dovoljno pametne da zaključe da si ružan ko gnoj!
Bryan:Ma vi nemate ukusa!

Nakon posljednje rečenice ,zaputio se s Malfoyom do njihove društvene sobe.

Bastian:Budala!Njega bi trebalo biti sram kaj je u Slytherinu.
Ja:Pa... zaključili smo da ne vidi dalje od vlastitog nosa?
Ryan:Čime smo mi zaslužili ovaku nesreću?

- 13:25 - Komentari (7) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.