četvrtak, 14.09.2006.

Ljubavna tortura


U Hogwartsu se posljednjih tjedana zahuktavalo.Zadaće su se gomilale sa svih starana.Fred i George su nas upozorili da je jedna cura s njihove godine ,kada je bila na petoj godini doživjela slom živaca.Neke je to prestrašilo dok su se drugi smijali do suza.No ja sam imala drugi problem.Posljednjih dana Nick i ja smo se sve više udaljavali.Ništa više nije bilo isto.On se samo družio s Gryffindorima sa svoje godine,dok su ljudi u mojem društvu većinom bili stariji od mene.Uglavnom više nisam ni osjećala isto prema njemu.Sve mi je više bio prijatelj,a ne dečko.Bastian i Ryan su mi rekli neka ne govorim gluposti te da ga sigurno volim.Ali ja sam sigurna sa se dosta toga promijenilo.Istini za volju ovih skoro godinu dana bilo je lijepo,ali mi smo dva različita svijeta.On je princ,kojem su zasigurno odmah nakon rođenja dodjelili neku princezu,dok sam ja obična cura iz Londona koja čak nije ni čistokrvna.Stoga sam odlučila stati ovoj torturi na kraj.U petak sam mu za doručkom rekla da moramo razgovarati,ali on je reako da trenutno nema vremena te da i on meni mora nešto reći a o tome možemo nakon večere.Cijeli dan sam razmišljala kako da mu priopćim "sretnu " vijest.Chloe mi je rekla da će to najbolje biti obaviti izravno,a ako je muško podnjet će poraz.Nakon večere smo izašli na školsko dvorište.

Nick:Nego Jill što si me trebala?
Ja:Ovaj...hmmm...i ti mi isto moraš nešto reći zar ne?Hajde ti prvi.
Nick:Ne,dame imaju prednost.
Ja:Ok.Biti ću izravna.Nick:mislim da te više ne volim.Mislim na način na koji sam te prije voljela.I mislim da je bolje da prekinemo. (na tu se rečenicu nasmijao.Što tu ima biti smješno?)
Nick:Vidiš,Jill sigurno se pitaš zašto se smijem?Zato što sam isto to ja želio reći tebi.No bojao sam se da bi se mogla uvrijediti.
Ja:Koje ironije.Ja sam očekivala drukčiju reakciju od ove.Znači...gotovo je?
Nick:Ako ti tako kažeš.Ako hoćeš da ti budem iskren:mislim da sam se zaljubio.
Ja:Je li?A tko je ta sretnica?
Nick:Sviđa mi se June Holloway.
Ja:Pa...drago mi je zbog tebe.Znači sada smo prijatelji?
Nick:Da,prijatelji.
Ja:Ok,drago mi je što smo to raščistili.

Otišla sam do ženskog toaleta,gdje sam srela Chloe.

Ja:Rekla sam mu!Stvarno sam mu rekla!Gotovo je!
Chloe:Što si komu rekla?Aha misliš na Nicka.Stvarno je gotovo među vama?Kako je to podnio?
Ashlee:Tko je što podnio i s kim je gotovo?
Chloe:Jill je prekinula s Nickom.
Ashlee:Nemojte se šaliti sa mnom kaj stvarno?
Ja:Da,istina.A da stvari budu ironičnije on je isto to želio reći meni!
Chloe:I nije plakao?Ah šteta ja sam se nadala ljubavnoj drami.
Ashlee:Uh..moram odmah javiti curama da je Roswoth slobodan.Hehe..samo se šalim.
Ja:Nego cure ,hoćemo li sutra do Hogesmeadea,da proslavimo moju slobodu?
Chloe i Ashlee:Ja sam za!

Sutra ujutro sam za doručkom rekla vijest Bastianu i Ryanu.

Bastian:Ti si luda!Ne možeš dečka samo tak napucati!
Ja:Bastian,ja i Nick smo još prijatelji.A osim toga nisi ti hodao s njim nego ja.
Ryan:Čovječe,fakat si to napravila.Stvarno imaš hrabrosti!
Ja:I više nego što sam mislila.Dečki žurim idem s Ashlee i Chloe u Hogesmeade.

Cure su me čekale na ulazu u dvorac.Obožavam ovakva ženska druženja.Ponovo sam mogla s curama komentirati dečke.Sve je ponovo bilo kao nekada.U medičarnici smo kupile brdo slatkiša koji su uskoro završili u našim trbusima.Smijale smo se i zabavljale.Čini se da i nije tako loše biti solo ,zar ne?

- 16:33 - Komentari (20) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.