ponedjeljak, 11.09.2006.

Sretan Rođendan!

Osvanuo je 15.rujna. dan kada sam ja prvi put ugledala svijetlo dana!Napunila sam petnaest godina ,konačno!Jutro je bilo iznimno toplo za ovaj dio godine.Društvena prostorija bila je gotovo prazna kada sam ustala.Barem sam tako mislila.Prijatelji s moje godine sakrili su se između namještaja i iskočili kada su me vidjeli,U rukama su držali poklone!

Bastian:Sretan rođendan!Kako si nam slavljenice?
Ja:Pospano,sretno i iznenađeno!
Ryan:A kaj si ti mislila da ćemo zaboraviti tvoj rođendan?
Ja:Nisam to mislila nego nisam očekivala toliko ljudi da mi čestita.

Na putu k Velikoj dvorani još su mi čestitale:Chloe,Ashlee,Isabell,Cady i Luna.Kod mojeg mjesta za stolom Hufflpuffa me dočekao Jonatan.

Jonatan:Dobro jutro Jill!Čuo sam od Bastiana da ti je danas rođendan,pa sam se i ja odlučio pridružiti čestitkama.
Ja:O...puno ti hvala stvarno nisi trebao.Rođendan ko svaki drugi!

Iz mene se pojavio Nick.

Nick:Ej,mala !Sretan ročkas!
Ja:Čovječe pa vi ste svi totalno skrenuli!Hm...Nick ovo je Jonatan,Jonatan ovo je Nick.
Jonatan:Pretpostavljam da je to tvoj dečko.Nego..ništa idem ja ostavljam vas.Vidimo se!
Nick:Koji napuhanac.Ego mu je veći od Eiffelovog tornja.
Ja:Po ćemu si to zaključio?
Nick:Pa daj pogledaj ga!Sad je od jednom ljepotan i misli da može sve što hoće.
Ja:Netko je ljubomoran!
Nick:Nisam ja ljubomoran.Hajde požuri zakasnit čemo na preobrazbu!

Za ručkom sam dobila poštu od tate i njegov poklon :narukvicu s privjeskom u obliku jednoroga.Tog smo dana zbog iznendanog sastanka profesora imali manje sati,pa sam s Chloe posjetila Hogesmeade.Razgovarale smo o svemu:dečkima,metloboju,praznicima.
Glavni problem naših ekipa je bio taj što ni jedna nije imala kapetana.Cedric je otišao,a Cho su smjenili.No to će predstojnici riješiti.Vratile smo se u Hogwarts malo prije mraka,na večeru.

Bastian:A gdi se ti skičeš?
Ja:Bila sam u Hogesamadeu s Chloe.
Ryan:Čekaj...imam paprić s osobama koje su te tražile:Nick,Apricot,Isabell i prof.Sprout.
Ja:Što su trebali?
Ryan:Nemam pojima nisam pitao.Da samo znaš što mi se danas dogodilo!
Bastian:Evo nas opet!Danas je Malfoyu zapljenio 10 bodova jer je zafrkavao neke Gryffindore s 2 godine.Kako se ponosim njime!
Ja:Bravo!Trebaju ti uručiti nobelovu nagradu za mir.
Bastian:Mislim da moram ići,Jonatan me čeka u knjižnici.Vidimo se!
Ryan:Taj se dečko malo previše druži s tim Ravenclawom.Ja mu više nisam dobar?
Ja:Euforija novog prijateljstva proći će ga.Ali još uvijek imaš mene.
Ryan:Joj...da stvarno!Baš si zlatna.
Ja:Daj nemoj biti ljigav!Počinješ zvučati ko curica.
Ryan:Dobro,dobro.Znaš da svaka sorta svog čudaka ima!

- 17:18 - Komentari (5) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.