četvrtak, 07.09.2006.

Prvi dan mučenja!



Prvog jutra školske godine Bastian se probudio bjesniji nego inače.

Bastian:Gnjide jedne kako mi niste rekle?
Ja i Ryan:Rekli što?
Bastian:Pa to da je Jonatan u dvorcu!
Ja:Aha..to!
Bastian:Aha to?On mi je bio najbolje frend u Frnacuskoj!Dok su me drugi gledali ko čudaka,on me smatrao genijem!
Ryan:Ti?Genije?Misliš poput Einsteina?
Bastian:Haha,samo se ti šali.Nego, u kojem je domu?
Ja:U Ravenclawu.
Bastian:Ok, idem do njega.

Bastian je malo preozbiljno shvatio to prijateljstvo.Čini se da je i njega uhvatio pubertet.
Prvi sat smo na našu žalost imali Čarobne napitke i Snapea.Više se nismo bojali da će nas pootrovati jer su to očigledno bile samo prijetnje.No totalo nam je unakazio prvi sat ove godine.Odmah smo morali raditi napitke i to za ocijenu!Sat je prebrzo zavrišo tako da je većina nas (osim Hermione) bila neuspješna ,te nije stigla napraviti napitak do kraja.Na satu travartsva,Neville je prof.Sprotu pokazao neku novu,prema meni ljigavu biljku koju je dobio za rođendan.Lako se njemu ulizivati!Prof.Owen nam je na satu obrane od mračnih sila rekao da pospremimo knjige jer ćemo samo ponoviti gradivo.McGonagallica nas nije štedjela.Pretvoriti ježa u rakuna nije baš lagan posao.Na kraju sata preda mnom je stajao rakun s bodljama na leđima.Ne bih baš dobro prošla kao Boga,da sam morala stvarati svijet.Ručak je uglavno protekao mirno.Dobili smo poštu,a meni je stiglo pismo od Shanon iz Anwertona koja mi unaprijed čestita rođendan,a on je tek sljedećeg tjedna.Na kraju nastavnog dana,shvatili smo da smo dobili više zadaće nego inače,pa smo se bacili na posao.Navečer sam nekim klincima iz Slytherina oduzela 20 bodova jer su se gađali smradobombicama.Posjetila sam Nick u knjižnici koji je kao i obično bio okružen svojim društvom.

Nick:Jill,već sam pomislio da te grom pogodio!
Ja:Neće grom u koprive!
Fred:Pa naravno!E..jel znaš možda ko je onaj ljepuškasti frajer na drugom kraju knjižnice.Onaj koji se druži s Bastianom.Taj mi tip ide na bubreg!
Ja:Koji?Aha...misliš na Jonatana!
George:Jonatana?Onog Ravenclwa s 6 godine?Nemoguće da je to on!
Ja:Eh..pa bojim se da je moguće.
Fred:Dal ti znaš kak je on izgledao prije godinu dana?
Ja:Ne, ne znam jer ga prije godinu dana nisam uopće vidjela.
George:Naravno da nisi kad je bio,mali debeli štreber!
Ja:Ti to ozbač?
George:A kad George Weasley ne misli ozbiljno?
Nick:A odakle ga ti znaš?
Ja:Upoznali smo se u kampu,u Francuskoj.
Fred:Kaj,on je sad kao ravenclawski Cedric?
Ja:Baš i ne.Nemoj suditi ljudima ako ih ne poznaješ!
George:Kako da ne!
Ja:Misli ti kaj hoćeš no ja sad moram ići.

Bilo je poprilično kasno tako da sam se vratila u društvenu prostoriju,prije nego što me Filch uhvati kako se šmucam po dvorcu!

- 08:57 - Komentari (12) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.