ponedjeljak, 04.09.2006.

Hogwarts expres i ugodno iznenađenje!



Sutradan ujutro sve je bilo u užurbanom ritmu.Tjedan prije škole provela sam kod Ryanovih zajedno s Bastianom.Ryanova mama nam je spremila sendviče iako nije bilo potrebe.Oprostili smo se s Scottovima a ja sam Ryanovoj mami obećala da ću paziti na dečke.Moš si mislit!Nisam im ja dadilja.No dobro.Pronašli smo poluprazan kupe u kojem su samo sjedile Chloe,Stacy te Ashlee pa smo im se pridružili.Ja,Ryan i Chloe(ona je bila ravenclawski perfekt),otišli smo na kratak razgovor.Na povratku smo sreli Malfoya.

Ryan:Tu mi nešto smrdi!Mislim da je Malyof u blizini!
Malfoy:Scotte šala ti je razini trogodišnjaka.Vidim da se još družiš s ološem.
Ja:Ako je netko ološ onda si to ti!
Malfoy:Jill,skrati malo jezik.Mogao bi ti oduzeti par bodova,jer kao što vidiš ja sam perfekt.No na vašu sreću nemam ti što oduzeti,
Ryan:Bolje ti je da smanjiš svoj napuhani ego ,jer ćemo ti u suprotnom mi oduzeti bodove.
Malfoy:Ma nemoj?Nisam znao da mutnjaci postaju perfekti.(pogledao je prema meni)
Chloe:Jill.Ryan idemo Malfoy nije vrijedan nekog jadnog uroka.

Poslušali smo Chloe i vratili se u kupe.Posjetili su nas Alex i njegova cura Cho,koja je pokušavala biti ljubazna prema meni pošto sam sestra njegova brata.

Bastian:i..kako je imati guju u obitelji?
Ja:Koliko sam ja informirana,,još nije postala Southwood,a to znači da si nismo ni u rodu.
Ashlee:Jadna ti!Na tvojem mjestu ja bi njoj priljepila koju šamarčinu.
Ja:Znaš ..dobra ti je ideja.Možda ću te poslušati u buduće.

Zaboravila sam napomenuti da su Nick i Isabell postali Gryffindorski perfekti,Chloe i Ian McFllue ravenclawski ,a Malfoy i Pansy slytherinski.Kako to obično biva počela je padati kiša.Ne pamtim godinu kada na putu do Hogwartsa nije padala kiša.Sat vremena kasnije ugledali smo crni obris dvorca kojem smo se približavali.Presvukli smo se u pelerine.Prvaše je u Hogwarts dočekao Hagrid a mi smo pošli kočijama.Ubrzo smo stajali pred dobro poznatim vratima Velike dvorane.Zauzeli smo svoja uobičajena mjesta za hufflepuffskim stolom.Razvrstavanje je počelo ,a i dugo je trajalo.Bastian je bio na pragu sna kada ga je Ryan laktom udario u rebro.Obratio nam se profesor Dumbledore.

Dumbledore:Dragi učenici,oni novi i stari!Dobrodošli na još jednu godinu u Hogwartsu!Nadam se da smo vam nedostajali preko ljeta ,iako sumnjam u to!Neću odugovlačiti.Sve novosti koje trebate znati reći ću vam kada na njih dođe vrijeme.Vidim da već svi očajno gledate u svoje tanjure,pa imam još samo reći:Navalite!

Svi smo posrnuli na hranu koja se stvorila na pladnjevima.Sve novosti saznat ćemo kada za njih dođe vrijeme ?Što je pod time mislio?Naši su se tanjuri praznili przinom svjetlosti.Hrana u Hogwartsu je najbolja koja u sam u životu probala.Nakon večere,sljedio je moj prvi zadatak kao perfektice:morala sam odvesti učenike do hufflpuffske društvene prostorije.Na čelu gryffindorske kolone vidjela sam Nicka koji mi se nasmješio.Ryan je još okupljao preostale Hufflpuffe mi se obratio poznat glas.

Glas:Jill?
Okrenula sam se i vidjela Jonatana.
Ja:Jonatan?Što ti tu radiš?
Jonatan:Isto bih pitanje mogao pitati i tebe.
Ja:Hm...Ti si čarobnjak?
Jonatan:Očigledno da jesam.Ravenclaw ,6 godina.
Ja:Hufflpuff,5 godina.
Jonatan:Vidim da imaš puno posla.Perfektica si.Nećeš mi valjda oduzeti bodove jer te zadržavam?
Ja:Ne,neću ti ništa odzeti.Nema frke,Ryan još prikuplja ostale učenike.
Jonatan:Ryan?
Ryan:Neko me zvao?
Ja:Pa...baš i ne.Ryan ovo je Jonatan,Jonatan ovo je Ryan.Jonatan je bio s nama u kampu.
Ryan:Drago mi je,no bojim se da moramo krenuti.

Oprostili smo se od Jonatana i krenuli prema društvenoj.Lozinka je bila :bugačica.Prvaši su bili zbunjeni.Pokazali smo im sobe te rekli neka se raspakiraju.Pomislila sam da će biti malo teško obavljati dužnosti no s vremenom ću se naviknuti .

- 10:39 - Komentari (9) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.