subota, 02.09.2006.

Salut France!


Praznici su počeli i preda mnom je cijelo ljeto.Tjedan dana nakon dolaska kući počela sam pakirati stvari za Francusku.Naime Bastianova mama je mene i njega ubacila u neki međunarodni kamp i sada idemo tamo na ljetovanje.Putujemo avionom.Sve bi bilo ok da to nije bezjački kamp.A to znači da ne smijemo ponesati nikakve čarobnjačke stvari.Krenuli smo u ponedjeljak ujutro oko 7 sati.Na aerodromu smo se oprostili od svojih obitelji.Ja sam se osobno užasavala leta avionom ali što se mora,mora se.Let je trajao samo sat vremena.Na aerodromu su nas dočekali animatori te smo se pridružili grupi.Kamp je bio na azurnoj obali.Bastian je ponio previše zimske odjeće jer je očekivao da ćemo biti negdje u unutrašnjosti,no kupaći kostim nije zaboravio.Kamp je bio vrlo dobro uređen:u modernom stilu.Nažalost morala sam se odvojiti od Bastiana jer su cure i dečki imali odvojene spavaonice.Dobila sam sobu broj 16.Imala je lijep pogled na plažu.Vidjela sam da su već dva od četiri kreveta zauzeta ,pa sam odabrala onaj do prozora.U sobu su ušle dvije djevojke razgovarajući na francuskom.

Ona 1 :Tu habites en Paris?
Ona 2:Oui,a Paris,a deux pas de la tour Eiffel.E toi,ou tu habites?
Ona 1 : Je habites en Canada.
Ona 2: Salut,tu t appelles comment?(obraća se meni)
Ja:Oprostite,ja ne govorim francuski.Ja sam iz Londona.
Ona 1:Engleske?Kako super!Ja se zovem Sophie ,a ovo je Marie.
Marie :A ti si?
Ja:Moje ime je Jill.
Sophie:Koliko imaš godina.
Ja:Uskoro ću napuniti 15.
Marie:Ja imam 16 godina,a Sofi je stara kao i ti.

U tom trenutku netko je pokucao na vrata.Ja sam otvorila i vidjela Bastaina.

Bastian:Jill spasime.Francuske ljige svugdje oko mene!
Ja:U tom slučaju ti ne mogu pomoći.Bastian ovo su Sophie i Marie moje cimerice.Cure ovo je Bastian moj frend!
Sophie:Pa...hm..drago nam je.
Bastian:Mislim da je bolje da idem.Dečki me čekaju.Vidimo se.

Uskoro nam se pridružila Anna,naša četvrta cimerica koja je došla iz Njemačke.Raspakiravanje je trajalo dosta dugo,uključujuči i to da su se Marie i Sofi posvađale oko ormara.Popodne smo otišli na kupanje.More je tako toplo!Prije večeri smo slobodno vrijeme provele u kupaonici .Prije odlaska na večeru na mobitel me nazvao Nick.

Nick:Hej Jill!Kako si?
Jill:Nick!Ko da te cijelu vječnost nisam čula.Evo...super sam.Trenutno sam na ljetovanju u Francuskoj?
Nick:Već si tamo?Zabavljaš se?
Ja:Onako...dobro mi je.Djelim sobu s čak 3 cimerice iz :Njemačke,Francuske i Kanade.Sporazumjevamo se na englsekom,iako njime loše barataju.
Nick:Uh...koja si ti sretnica .Ja moram čuvati svog razmaženog bratića.Pravi pakao.
Ja:Ma...sigurno nije tako strašno.Oprosti ali sada moram na večeru čujemo se poslje.

Odjurila sam za curama u blagavaonicu.To je velika prostorija s puno stolova i stolica.Na jednom od zidova nalazi se najveći sat koji sam ikada vidjela.Za stolom su nam se pridružili Bastian i njegov prijatelj.

Bastian:Jel slobodno?
Jill:Koliko ja znam je.
Bastian:Super,onda vam neće smetati ako ovdje sjednemo?
Sophie:Pa ako nam predstaviš svoje mignon(slatkog) prijatelja ,nemamo ništa protiv.
Bastian:Uf...da.Jill ovo je Jonatan,Jonatan ovo je moja najbolja prijetljica Jill.Jonatan je iz Manchestera i ima 16 godina.
Ja i Jonatan:Drago mi je!

Za večeru smo odšetali do švedskog stola i uzeli što nam se sviđa za jelo.Sophie je uzela žablje krakove.Kako to može samo jesti!Ja sam uzela mesnu štrucu,umak od gljiva i za desert kolač od sladoleda.

Sljedećeg dana imali smo kviz.Bilo je 10 grupa po 6 sudionika.Odgovarali smo na razna pitanja iz književnosti,opće kulture,glazbe,filma itd...Naša je grupa završila na 3 mjestu sa 55 bodova.Navečer smo imali slobodnu večer pa smo osjetili centar grada.Kupila sam nekoliko suvenira.U srijedu smo se kupali do mile volje,dok smo na večer imali malu olimpijadu.Bilo je toliko mladih iz engleske da smo sastavili cijelu momčad.Natjecali smo se u vrlo neobičnim disciplinama:utrka u vrečama,utrke s jajima....Taj smo se dan vrlo iscrpili.Posljednjeg četvrtog dana smo razmjenjivali brojeve,adrese sve živo!Prikupila sam ih čak 25!Posljednje večeri smo imali završni party na kojem smo se naplesali.Sutra dan ujutro smo ja i Bastian poletjeli za London noseći sa sobom divne uspomene!

- 15:28 - Komentari (13) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.