srijeda, 16.08.2006.

Prepotentna Francuskinja II.


Dani su prolazili ,a ja sam sve više imala dojam da mi se cijela škola smije.Istina da sam pitala Nicka o tome što se događa i on je rekao da razumije moju zabrinutost ali da između njega i Alize nema ničega.Slobodno vrijeme smo provodili zajedno što dalje od Slythernia.Dobro...budimo realni,Malfoya je bilo teško izbjeći.Zapravo ja nikada nisam ni razgovarala s Alize,pa zašto mi se ona zamjerila.Odlučila sam to otkriti.

Ja:Alize možemo li razmijeniti koju riječ?
Alize:Dobro,ako bash moramo.
Ja:Bit ću izravna.Što ti hoćeš od Nicka?
Alize:Molim?Kakvo je to pitanje?
Ja:Znaš ti dobro.
Alize:Tako dakle,postajemo ljubomohni.Ja osobno ne željeti ništa.Samo volim pomoći drugima.A i Nick je vrlo ljubazan te mi pomaze u svakoj situcija.

Uvidjela sam da to nema nikakve svrhe.Alize neće propijevati ni da joj platim pa sam taj slučaj pustila na miru.Sve dok Nick jednog popodneva nije otkazao naš susret jer ga je Alize zamolila da joj pomogne oko zadaće.

Bastian:Jill,dal ti znaš d je to najjeftiniji izgovor za ljubakanje dalje od svih?
Ja:Bastian,pa nisam tolko glupa da nisam shvatila o ćemu je riječ.
Ryan:I nisi se suprostavila?
Ja:Ne nisam jer ne želim ispasti sumnjičava.Danas navečer imam zbor,pa ću na putu do društvene prostorije "slučajno" svratiti do knjižnice
Bastian:Opako!

Naravno nisam vidjela nikakvu prepreku da moj plan ne uspije.Sa zbora sam se vračala s Hermionom.Rekla sam joj da moram provijeriti da li je vračena knjiga koju sam neki dan tražila.Nažalost ona je željela ići sa mnom .Nisam mogla ništa drugo nego pristati.Knjižnica je bila gotovo prazna.Zaputila sam se prema najizoliranijem dijelu te imala što vidjeti:Nick je stajao pored police s knjigama ,dok mu je Alize prišla s leđa te ga zagrlila,a on se naglo okrenuo te se poljubio s Alize.Ja sam jednostavno pukla.Istrčala sam iz knjižnice brzinom svijetlosti,dok me Hermiona sljedila.Izašla sam za školsko dvorište te sjela na klupu.Rijetko kada plačem a ovo je bio jedan od rijetkih trenutaka.Počela je padati kiša a ja se još nisam pomaknula.I tako sam sjedila na klupi posve sama usred bijela dana.Kroz kišu mi se pridružio Bastian

Bastian:Jill meni je stvarno žao,rekla mi je Hermiona što se dogodilo.
Ja:Koja sam ja glupača!Kako sam mu mogla samo vjerovati.
Bastian:Nemoj kriviti sebe ,nisi ti kriva.
Ja:Mogla sam znati da mu ta kučka iza mojih leđa daje instrukcije francuskog poljubca.
Bastian:Budimo realni,i do toga je trebalo doći.

Nakon duljeg uvjeravanja,povula sam se u dvorac koji je još uvijek bio pust.Na putu do društvene prostorije srela sam osobu koju sam najmanje željela vidjeti:Nicka.

Nick:Jill,čekaj da ti objasnim..
Ja:Nemaš ti meni što objašnjavati.Vjerujem svojim očima.
Nick:Ali nisam ju ja poljubio ona je mene.
Ja:Kako god da bilo ti se nisi oduprijeo.Vidjelo se da se ona ljubi bolje od mene zar ne?
Nick:Jill ti si pametna osoba pokušaj shvatiti!
Ja:Možda nekom drugom prilikom.Sada mi treba predah.Mislim da me pustiš na miru sljedećih nekoliko dana.

Mnoge je te večeri zanimalo što se dogodilo ,ali meni nije bilo do prepričavanja,pa sam se jednostavno zaputila u spavaonicu.

- 12:42 - Komentari (6) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.