nedjelja, 13.08.2006.

Novi profesor

Toga četvrtka smo uobičajeno zaposjeli svoja mjesta u učionici obrane od mračnih sila čekajući da se pojavi Divljoki Moody.Sat je prolazio.Pomislili smo da kasni ali to ne bi bilo u njegovu stilu.Na vratima već sad bivšeg Moodyevog kabineta pojavio se mlađi muškarac.Bilo mu je vjerovatno negdje oko trideset godina.Odjeća mu je tako odudarala od naše.Nije nosio pelerinu,već crne hlaće,bijelu košulju te kravatu.Na nogama su se sjajile crne cipele.Imao je crnu kratku kosu i zelene oči te ovalno lice.Gledali smo ga sa velikim čuđenjem kada nam se obratio.

Profesor:Khm...ja sam profesor Aaron Owen i od danas sam vaš nastavnik obrane od mračnih sila.Mene možete smatrati svojim prijateljom te me možete uvijek pitati za svijet u redu .Sada...ima li pitanja prije nego li počnemo?
Bastian:Jedno pitanjce?Gdje je gospon Moody?
Owen:Znao sam da će vas to zanimati!Pa eto...on se povukao u mirovinu.Rekao je da nema više snage boriti se s vama kako je rekao "pomahnitalim teenagerima".Još nešto?
Parvati:Zašto niste odjeveni poput većine profesora?
Owen:Vrlo jednostavno:volim biti drugčiji od drugih.Mrzim stereotipe.Pa ako jer to sve možemo početi.

Taj smo sat obarđivali vampire.Prof.Owen nam je objasnio kako bezjaci baš previše i ne vjeruju u njih ,jer je jedan pisac u svojem djelu okarakterizirao vampira grofa Draculu.No oni su nažalost stvarni i ponekda veoma opasni.Nakon obrađene lekcije nas je podjelio u grupe ,te donio hrpu knjižurina.Imali smo pola sata da napravimo mali plakat o njima.Činilo se kao da je nemoguće ,ali smo ipak uspijeli.Prof Owen nas je pohvalio i otpustio sa sata

Bastian:Ovaj tip je totalna zwerčina!
Ryan:U potpunosti se slažem s tobom.Tip se jednostavno kuži!
Ja:U što se to on kuži?
Ryan:Kuži se u svoj posao!Kuži nas "pomahnitale teenagere" .Da malo citiram Moodya
Bastian:Ryan ima pravo.Čak nam ni zadaću nije dao.Kod Moodya smo se trgali
Ja:O...Basti se zaljubio!
Bastian:Samo ti zafrkavaj!
Ryan:Žurim,moram se naći s Lynnie!
Bastian:Uh...Mihkail me sigurno čeka.Mora mi pokazati nešto jako važno
Ja:Pa dobro onda ja idem pronaći Nicka

Pronašla sam ga u hodniku,kako kreće prema knjižnici.Znala sam da ima slobodan sat.

Ja.Ej Nick!
Nick:Bok ljepotice!Kako ti se sviđa naš novi profa?
Ja:Vrlo zanimljivo.Svi samo o njemu pričaju.Mislim da je cool tip ,može proći.
Nick:Pa bolji od Moodya?
Ja:Svatko može biti bolji od njega.
Nick:I mislio sam.Idemo u dvorište?
Ja:Ok.Nikome ne škodi malo svježeg zraka

Zauzeli smo jednu klupu zajedno s nekim Gryffindorima .Vani je puhao malen povjetarac ali je sjalo sunce.Nitko ne bi rekao da je siječanj.Zabavljali smo se i smijali,kada smo skrenuli na temu metloboja.

Ron: I Jill što planirate za utakmicu protiv Gryffindora.
Ja:Pa...planiramo vam razbiti njuške.Hm...još da ti i kažem,Cedric bi me ubio.
Fred:Ne bi se on usudio.Ima prevelik ponos.
Hermiona:Ja mislim da će ta utakmica biti veoma napeta.Ipak obije ekipe imaju dobre i šarmantne tragače.Harry i Cedric će se sigurno truditi.Samo..Nick nemoj oponašati Cho.Znam da ti je Jill cura ali čast doma je najvažnija.
Ja:Šarmantne?Što bi to trebalo značiti?
Hermiona(zacrvenila se):Pa ništa posebno!
Nick:Ništa se vi ne brinite.Neću im popuštati,ali opet neću ih obarati s metla.
Ja:Pa naravno kad si ti nježna dušica.Ne bi ni mrava zgazio
George:Pa..to ćemo još vidjeti.Ali garantiram ti da ni Uskrs ne budeš doživio.
Ja:George-razbijač bez premca!


- 16:46 - Komentari (4) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.