Blog Sadašnjeg trenutka

subota, 09.05.2009.

Izometrično vježbanje

Jedan od mojih područja interesa je fizička tjelovježba i koje su sve dostupne mogućnosti. Trenutno mi je posebno zanimljivo kako razviti snagu i dobiti mišićnu masu. Jedna od opcija je otići u teretanu 3 puta tjedno po sat i pol i tamo slijediti neki program koji mi zada trenerica. Trenutno mi ta opcija nije prihvatljiva iz više razloga i zato tražim koje postoje alternativne opcije. Ono na što sam naišao je izometrično vježbanje - sport-fitness-advisor.com/isometric-exercises.html i isometric-training.com/.
Za sada znam jako malo o tome, kako skupim više informacija podijelit ću to sa čitateljima ovog bloga. U međuvremenu ako je netko od vas već to primjenio, ima neko iskustva sa izometričnim vježbanjem, volio bih da ih podijelite sa mnom.

prijavi hr.digg - 23:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com