Blog Sadašnjeg trenutka

petak, 04.01.2008.

Promjena smjera ovog bloga

Iza ovog bloga stoji više od 150 postova. Veliki dio postova je bio posvećen iznošenju detalja moje životne filozofije. I to je u redu, jer smatram da je to temelj o kojem bih mogao bez problema napisati još 100 postova (znači, ovim tempom pisanja pokriti cijelu 2008.)
Međutim, pročitavši Nein komentar na ovaj post, dogodio mi se je jedan klik u glavi. Ne privlači me više pisati toliko "samo" o životnoj filozofiji - već sam dobio motivaciju da krenem jednim drugim smjerom. Osnovna tematika će i dalje biti ista, ali ovo će postati više "how to" blog. Naime, u njemu ću iznositi svoja iskustva, eksperimente i sl. sa različitim tehnikama (npr. Sedona metoda, Work, itd.) i tehnologijama (npr. biofeedback, neurofeedback, brain entraiment, brain tuner) koje ću istraživati i isprobavati u 2008. godini. To je jedno jako široko područje i stvarno sam oduševljen sa svime time što je pred menom. Investirati ću ukupno barem 2000$ u sve proizvode koji me zanimaju i pisati ću o svojim iskustvima, dvojbama i zaključcima u korištenju tih tehnologija. Povremeno ću napisati i neki post posvećen životnoj filozofiji, ali kao što sam rekao - to više neće biti primarni smjer ovog bloga - barem ne do daljnjega.

Ukratko, posvetiti ću se proučavanju tome kako kroz različite dostupne tehnologije što bolje iskoristiti ljudski potencijal. Zbog toga će ovaj blog dobiti više istraživački karakter, a manje blog životne filozofije. Nekome će se to svidjeti, nekome ne - i to je OK.

Prvenstveni cilj mojeg proučavanja će biti da naučim što više kroz eksperimente i praksu. Usputni će biti da privučem ljude koje također to zanima - i koji će u tome prepoznati neki oblik koristi za sebe.
Sam sebi sam laboratorijski miš - na sebi ću testirati različite tehnologije i sa vama podijeliti rezultate tih eksperimenata. U slučaju da u nekom trenutku naglo prestanem objavljivat postove, znači da je neki eksperiment krenuo u krivom smjeru. rofl

Ne znam koliko dobro će mi uspjeti to što sam zamislio sa ovim blogom, no što god napravio - ne mogu imati neugodnih posljedica.

Eto, toliko za sada - pozdrav do sljedećeg posta.

prijavi hr.digg - 11:49 - Komentari (12) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com