Blog Sadašnjeg trenutka

četvrtak, 29.03.2007.

Zdravlje - preporučeni link

U periodu predaha između dva snažna kašlja koja su mi pluća parala na komadiće odlučio sam se kliknuti na StumbleUpon. StumbleUpon je inače jedan fantastično zabavan servis - vi odaberete kategoriju i on vam da neki slučajni link iz te kategorije. Svi linkovi su na StumbleUpon servisu jer ih je netko preporučio. Ja bih mogao satima samo klikati po StumbleUponu i čitati ono što mi da, jer ne znam da li mi je do sada dao neki link koji nije bio baš dobar. Kakogod, izabrao sam kategoriju self improvement i kliknuo i otvorila mi se je stranica:
http://www.herbalshop.com/company/massage_therapy.html

Konkretno, taj dio tog sitea se bavi sa akupresurom - između ostalog može se pogledati i koje točke treba pritisnuti kada imamo problema sa kašljem. smijeh smokin thumbup
Ali to nije sve!!! Na tom siteu se mogu pronaći i uputstva vezano za Tai Chi, Feng Shui i razne druge stvari kao što je npr. on line I Ching, amajlije za sreću, masaža stopala, kineski horoskop i razne druge stvari. E sad, da li vi mislite da su to gluposti ili ne, ne znam ni sam - jer svatko od nas donosi odluku što je glupost, a što je korisno. Moj stav je da je korisno isprobati, pogotovo ako nema štetnih posljedica pa da na temelju svojeg iskustva zaključimo da li nešto ima smisla za nas ili ne...

prijavi hr.digg - 08:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com