Blog Sadašnjeg trenutka

ponedjeljak, 05.03.2007.

Rezultati

Na kraju ono što je bitno većini ljudi jesu rezultati koje postižemo. U jednoj knjizi, našeg najproduktivnijeg pisca na području duhovnosti i alternative, A.P. Kezelea piše da su rezultati ono što razlikuje od osobe koja umišlja i one koja je iskreno pozitivno razmišlja. U svojem istraživanju evolucije naišao sam na puno osoba koje umišljaju. Dapače, i ja sam jedan malo poduži vremenski period bio u tom filmu tako da iz iskustva znam o čemu pričam. Bilo pa prošlo, ne uzbuđujem se više zbog toga jer mi je trenutno puno bitnija sadašnjost i bliža budućnost. No, poruka ovog posta i dalje ostaje - da li ja kroz pisanja na ovom blogu samo umišljam ili stvarno idem u jako pozitivnom smjeru? To pitanje postaje još naglašenije nakon što sam skoro do kraja pročitao Ask and it is given, i odlučio da ću LOA (Law of attraction) model početi svakodnevno primjenjivati u svom životu. A s obzirom na prirodu tog modela, netko neoprezan/neiskusan bi lako mogao ući u područje umišljanja. Da li će se i to meni dogoditi? Iskreno ne vjerujem, jer smatram da sam došao do razine gdje znam što radim. A rezultati koji će se u narednih nekoliko mjeseci ostvariti (ili neće) u mom životu neku budu sudac da li sam samo umišljao ili sam stvarno skužio neke stvari...
Eto, dragi brojni :) čitatelji, ako vam nije baš najjasniji ovaj post, don't worry, be happy kroz naredne dane stvari će postati jasnije...

prijavi hr.digg - 08:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com