Berini dnevnici

srijeda, 27.05.2009.

Prikaza

Image and video hosting by TinyPic

Aj baš onako, kenjavo, kao i vrijeme plutaram bez cilja.
Još ne mogu izbaciti iz misli tu babicu, ljepote Carle del Ponte, koja se na svom skuteru telila ispred mene.
U biti ni ne znam ko joj je dao vozačku jer je u zavoj ulijetala jedno pet minuta.
I skoro se rastepla po rinzolu.
Mogu si mislit skeča kad je došla kupovat kacig bilo je nekako: Jel to za unuka ???
Bem ti šoka, kad sam videl kak se kotura.
Jebiga napravila je takvu gužvanciju, a ovi iza mene su se po dobroj staro-hrvatskoj, vozačkoj kulturi svi nasjeli na trubu, ne imajući u vidu kakve ja tek probleme imam, jer je nemreš niti zaobići, dok vrluda ko da ima u sebi podosta promila alkohola.
Rekoh - sad bum si nabavil display, da mogu ovu kulturu iza sebe upozoriti na situaciju, koje nisu svijesni. Recimo: Baba na skuteru..

No dobro, ionako nemreš sve promijeniti i da hoćeš.

I sad jedan Inženjerski:

Došao Mujo prve bračne noći Fati: Vidi što imam za tebe !
Fata će na to: Ali bolan, malan ti je !
Doskoči Mujo: Ali je tehničar !
Na to će Fata: Ma može biti i diplomirani inženjer, još uvijek ti je malan !


- 21:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 06.05.2009.

E, pa šta...

Image and video hosting by TinyPic
Zabranjeno pušenje u zatvorenim prostorijama. Ovisno što se smatra pušenjem...

Opet zadihan stvaram maglicu po prometalu. I dok kroz zube progovaram: Ma jebem ti kondiciju, klinjo mi se kesi - onako, kurvinski. Ma vidjet ću tebe za koju godinu, hoćeš li moći potrčati kad ti se žuri. Pedesetak metara i više full sprint. Da, da nekad sam imao neke medalje sa 60 m, ali jebi ga, stari se. Zalijepio sam se za staklo kao zakucan, pa nisam mogao ni procijentit, moguće interesantne prizore. A nekako mi je bilo i neugodno smješkati se obliven znojem.

No da, govorili su mi: za ženama i tramvajima se ne trči. Ali ja sam jednostavno neposlušna bitanga, tako da se uzdam u onu: Imaš dva uha...

Dalje baciš kunu, onim koji odmah izjutra idu na radno mjesto, zarađujući svakojakim: Bog ti pomogao, mudrim izrekama; odjevenim u svakojake odreske od odjeće. Vjerojatno pronađenim, svakodnevnim kopanjem po kontejnerima. Prekrasna košulja dizajna tapete, jednostavno je zahtjevala koju lipu više.

Odmah sam se posvađao s tetom u kantini, jer mi je umjesto ishlapljele Jamnice mogla barem dati slamčicu da si sam napravim mjehuriće.

Ma dobro, proći će i ta južina, pa će se i raspoloženje popraviti.

Još se samo pitam: Koja je životinja sada na redu ?

Imali smo kravu, ptice, svinje.

Možda je sad na redu "Riblje sljepilo".

- 10:30 - Komentari (25) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.05.2009.

Swein flu


Jeah right!

Fast go to your nearest shop, to buy some food, water and supply before this "thing" gets you. Always a picture when panic come to the people. It seems like that idiot, who bunkered his house, and bought a hundreds of nuclear masks to be prepared for the terrorist attack, in the middle of nowhere. Who would like to attack such imbecil?

I could be that you get a little tail and ears. Also your skin could got pink color.

Your voice reproduction is going to be something like: ROKT, ROKT.

But if you drink anti-dot you won t be able to enjoy that pleasure mentioned above.

It could be a nice experience to try how to be an animal.

Also true that pork s are a intelligent animals. So that could be, for someones, a life time opportunity.

- 10:34 - Komentari (15) - Isprintaj - #