smisleni paradoks

četvrtak, 19.10.2006.

Intuitivno

Intuitivno? Može.

Uostalom, kako drugačije? Ja sam konačno i ograničeno biće. Moja intuicija moj je najveći domet prema nečemu nekonačnome ili neograničenome, kako vam drago.
Dakle, tako kažu neki koji se očito trude ostaviti dojam da znaju o čemu pričaju.
Ja ne ostavljam takav dojam. Na sebe. Na nekog drugog možda, ali sumnjam. Dojmovi su ionako glupa stvar, pogotovo tuđi. Zašto smo onda toliko opsjednuti njima? Pretpostavljam da ne znam odgovor i nastavljam dalje.
Dakle, danas mi je rodjendan. Dotični traje tek nekih 40tak minuta a već sam dobio 7 čestitki. Netko bi pomislio, blago njemu, ima toliko ljudi kojih JEST BRIGA.
E pa i ja tako mislim. Hvala svima koji su mi čestitali i koji će mi čestitati u međuvremenu, kao i onima koji su baš imali namjeru ali su zaokupljeni s previše stvari da bi na mene mislili. Iako ne shvaćam svrhu čestitanja.. Moja vjerojatnost "sreće" u životu trebala bi se povećavati s brojem ljudi koji su mi to poželjeli? Ajd, bilo bi lijepo da je tako.

Sad sam shvatio da se svrha ovog posta i njegova osnovna grana misli pogubila u prevelikoj konkretnosti u koju sam skrenuo, ali neka bude. Uostalom, smisao je isto tako besmislen pojam kao i naprimjer sreća. Ili nedajbože dojam.

Pozdravljam vas sve još jednom, iz maglovito-hladne zagrebačke atmosfere. Dvaput pogađajte sviđa li mi se tu. Sigurno ćete pogriješiti, mwa- ha - ha -ha- haa.

- 00:38 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 8.) - Link na ovo

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S. P.

  • Nema nas više.
eXTReMe Tracker

Characters

  • Copyleft 2006.-2008.
    behindthecloud.blog.hr.
    All rites reversed.