smisleni paradoks

ponedjeljak, 25.09.2006.

dug i nesiguran post (m)

hostija-simbol uskrslog Krista. više se ne lomi kruh nego prima bijeli krug koji mi je prvi put imao okus kao kornet od sladoleda. zbunjujuća stvar za jednog turskog državljanina ovo lito. meni se lijepi za nepce. svaki put mi se zalijepi za nepce i kako se onda suživiti s Bogom i provesti trenutak u kontemplaciji i molitvi dok samo razmišljam kako je odlijepiti od nepca. i neznam vjerujem li uopće u ono što ona predstavlja, ono što su me učili o njoj. vjerujem li u tog Boga koji me od stvaranja svijeta ima urezanu u svom dlanu, koji me stvorio s razlogom i ima za mene plan. zvuči previše utopijski. volila bi kad bi mi taj plan rekao, iako ga nebi skužila ni da svijetli na neonskoj reklami. kako čuti Boga u gradskoj gužvi? razmišljam je li grijeh primiti hostiju ako sam ponekad agnostik, pa čak i ateist. počela sam ponovo vjerovati zato jer nisam našla dobru zamjenu za okrugli komad bijelog tijesta koji mi se lijepi za nepce. bar bi tila vjerovati, tila bi ispuniti prazninu u meni, onu prazninu zbog koje palim cigaretu kad sam sama doma. s druge strane tila bi kritički razmišljati, analizirati svijet i tražiti pravilnosti, ne povoditi se praznovjerjima, čak i u obliku vode iz međugorja upakirane u Gospin lik. da li je uopće postojala ta Gospa po kojoj sam dobila ime? prošeta li katkad Međugorjem? jeli stvarno rodila Boga ili je to samo bia jako, jako dobar čovik? Crkvi zamjeram Giordana Bruna i dogmu o nepogrješivosti pape. i još dosta toga. i ponekad se slažem s lenjinom (ako je to reka Lenjin) da je religija samo opijum naroda. utjeha bolesnima, nada da se čuda događaju, utjeha u drugi život kad je ovaj već toliko usran i nemoguće ga je promijeniti. ali zašto im je to bila isprika da ga čak i ne pokušavaju mijenjati, da prešute nepravde. nekad sam tila biti misionarka, ali je li u redu mijenjati način života afričkih plemena i donositi im neka nova vjerovanja iako im se grade bolnice i škole? želim vjerovati, ali ne znam u što.
kad sam bila mala mislila sam da ljudi već sve znaju i da ću ja u školi, s vremenom, moći sve naučiti. ali ljudi su daleko od toga. vjerojatno nikad ni neće sve znati. da li načelo neodređenosti poništava Newtonove zakone? da li nestalnost subatomskih čestica ima pravo meni poljuljati vjeru u ovaj svijet koji vidim, čujem i opipavam? zašto ne mogu gledati Jerry Springera i biti zadovoljna? zašto toliko zašto?
s toliko zašto bi se i mogla pomiriti, ali onda je došlo kako? kako urediti ljudsko društvo da bude pravedno? kako viditi što je dobro,a što loše? kako dalje djelovati, čimo se baviti, što proučavati...
mogu li stare, požutjele stranice klasika o ljubavi i smrti dati odgovore na pitanja današnjeg svijeta s televizijom, internetom, laserima i svjetlećim reklamama? zašto te klasike odbacujemo i prelazimo na antidrame i apstraktnu umjetnost? one imaju svoju vrijednost, ali samo ruše, a koje odgovore daju? zašto je Kafka beznadan? što dadaisti stvaraju? koji su novi temelji? ako odbacimo stare religije i moralne vrijednosti što nam ostaje? jesmo li sposobni stvarati?
ja nisam

- 14:27 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 6.) - Link na ovo

petak, 22.09.2006.

World Leader Pretend

aaargh, been a while.

u međuvremenu sam

ustajao.
rušio se.
spavao.
pasivno promatrao stvarnost.
lucidno sanjao.
imao vizije budućnosti koje su se održale više od 2 dana.

trebao.

napisao post.
i još jedan.
lagao da sam napisao post. zapravo je bila samo većina posta.

"this is my mistake. " kaže Stipe.

prisiljavao se.
bio prisiljavan. i uspješno odolijevao.
onda otkrio.

pa opet izgubio otkriće.

upoznao ljude. stvarne.
suosnovao bend. sa stvarnim ljudima.

gledao "Izgubljene."

(da, ovo je bilo otprilike kronološki.)

Nazad sam. Primate me?

- 09:51 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 10.) - Link na ovo

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S. P.

  • Nema nas više.
eXTReMe Tracker

Characters

  • Copyleft 2006.-2008.
    behindthecloud.blog.hr.
    All rites reversed.