smisleni paradoks

nedjelja, 30.07.2006.

the forgotten M

lito je. znam da to svi znate,ali ta cinjenica djelomicno objasnjava moju potpunu odsutnost odavde. a dosta toga se dogodilo. iako ja nikad ne pricam o događajima ni bilo cemu smislenom ovaj put bi mogla.
uglavnom...bila sam u singapuru smijeh eto tako,otisla đir, na racun mzosa (ministarstva puno stvari u koje se ubraja i skolstvo). bijah na olimpijadi iz fizike (ovo zvuci streberski pa to odgađam napisati rolleyes).
kad sam krenila sam bila cila nabrijana. ne na fiziku nego na putovanja,singapur,novi kontinent, daleke zemlje, nova prijateljstva i prostranstva... ekipa je bila super (ide 5 ljudi iz svake drzave), let zanimljiv i fora. na aerodromu su nas docekali ljudi (nasih godina) u crvenim majcama i histericno mahali i skakali. jedna od njih je bila nasa voditeljica Estella. onda smo imali wellcome party na kojem je bilo masu hrane, tradicionalne igre iz tog kraja svita, indijci su plesali neku kombinaciju tradicionalnog plesa i brejk densa (bar je meni tako izgledalo). pa sluzbeno otvorenje, izleti, 5 sati rjesavanja teorijskih zadataka i 5 sati eksperimenta zijev. nisam nista osvojila (a nisam ni ocekivala da cu osvojiti) ali jedan lik iz zg (Marko Popovic) je osvoia srebro wink hrvatska
svugdi su nas vodili (drzavu manju od slovenije nije tako tesko obici) i stalno hvalili svoje fakultete da ostanemo tamo.
ali sve to ima i drugu stranu-pokraj studentskog doma u kojem smo spavali je prasuma u kojoj je vojska i di se nesmi ici jer bi te mogli upucati. nesmis baciti papiric na pod (ili nedajboze da pusis pa baciti opusak) ako nemas u dzepu 1000 (singapurskih) dolara i voljan si po njihovoj najprometnijoj ulici kupiti smece da ti se ljudi smiju (njima je to sramotno i smijesno). i hrana im je grozna. nismo mogli skuziti jeli to zbog currya ili sojinog ulja (vjerojatno i jednog i drugog i jos puno stvari) i nismo mogli nigdi ici bez Estelle (voditeljica) pa mi je pomalo sve dosadilo i bila sam sritna sto cu doci doma, nazderat se punjenih paprika i ribe na gradele i blitve i njami ...
iako im je alkohol grozno skup (piva od po litre oko 50 kn) zadnju vecer je bilo veselo party , uglavnom zahvaljujuci baksama pive koje su bosanci kupili i mom dzek denijelsu.
kad dobijem sve slike mozda neke stavim ode (iako vjerojatno necu imati volje za to pa ako ikog zanima ajte na stranice ipho-a)
e,da, jucer sam bila na raftingu na cetini i bilo je super,ali o tome mozda drugi put

- 13:36 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 5.) - Link na ovo

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S. P.

  • Nema nas više.
eXTReMe Tracker

Characters

  • Copyleft 2006.-2008.
    behindthecloud.blog.hr.
    All rites reversed.