smisleni paradoks

srijeda, 09.08.2006.

RASPRODAJA

išla sam đir po gradu i ušla u ducan, samo da razgledam robu. sniženja su pa ne bi bilo u redu da malo ne pogledam. u dućanu hrpa žena. gledaju robu, bacaju što im se ne sviđa, a ostalo uzimaju i trče prema kabinama. ja sam našla neku lipu majcu za 30 kn pa ajde, idem je isprobati. sve kabine su zauzete, ali sam našla jednu kojoj je ulaz zakrčen s par kartonskih kutija i vješalica pa je prazna. majca mi dobro stoji i mogla bi ju kupiti. dođem do kase i imam što viditi - red je na pola dućana, neki u ruci drže robe koliko ima u cilom mom ormaru. ali ajde neka, kad sam već našla lipu majcu, onda ću je i kupiti.
red se miče brzinom kornjače na opasnom terenu. radi samo jedna blagajna. red prolazi pokraj još jednog reda robe, žene gledaju, prevrću, isprobavaju. možda se nađe još nešto dobroga. nije ni čudo da ne radi druga blagajna. ubijaju nas čekanjem pa smo prisiljene gledati još robe koju možda nećemo ni nositi. nakon nekog vremena dolazi druga prodavačica pa rade dvi blagajne, ali to ne traje dugo, ubrzo prva, vjerojatno od prekomjernog rada i iscrpljenosti, crkava. red nastavlja svoje polagano, patničko pomicanje. srećom, uzela sam bočicu vode pa polako pijuckam, to me spašava od dehidracije. neke vec počinju padati od premorenosti, ali ih druge brzo prestižu - mjesto u redu je dragocjeno i lako se gubi, takvi gafovi nisu dozvoljeni. skoro sam i ja odustala, nije mi se dalo toliko čekati zbog jedne majce, ali kad sam ovoliko izdržala, mogu i još malo. kako se bližim blagajni atmosfera postaje sve napetija. neki se žele ubaciti u red: "prijateljica mi je čuvala mjesto, a ionako imam samo jednu majcu". to se ne sviđa ženi ispred mene:"imam i ja, ali sam isto čekala 20 minuta pa čekaj i ti!"
svađa se zaoštrava, ton se povisuje, počinju psovke...i triske. roba leti na sve strane, dobila sam majcom u glavu pa tražim zaklon, ovakve stvari znaju biti opasne! samo kad bi mogla proći iza onog stalka - onda kasa više nebi bila daleko. i uspila sam! evo me na kasi, brzo dajem novce dok ne primjete da sam uletila prije njih, grabim vrećicu i idem prema izlazu. u početku trcim, ali se kasnije smirujem i prelazim u hod. sad je sve u redu. gotovo je. već sam na vratima.
BIIIIIIIIIIIIIIIIP
ona glupa sprava je počela tuliti. gledam oko sebe, nema nikog, mora da je zbog mene. prodavačica već dolazi, gleda što imam u vrećici. u onoj gužvi sam zaboravila uzeti račun pa hoće da opet platim. ma platit ću, kad sam već sve to prošla, 30 kn me neće ubiti. ali želi da odem na kraj reda i da platim na kasi. želi da sve to ponovo prođem.
e,sad mi je svega dosta! najprije moram isprobavati majcu u kabini s kartonskim kutijama, onda moram čekati pola sata u redu za kasu, jedva izvući živu glavu pa da ponovo sve to prođem?! i to za majcu od 30 kuna?! ma eto joj i majca i kesa i sve to skupa!!! ja idem na sladoled

- 02:14 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 13.) - Link na ovo

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S. P.

  • Nema nas više.
eXTReMe Tracker

Characters

  • Copyleft 2006.-2008.
    behindthecloud.blog.hr.
    All rites reversed.