četvrtak, 07.02.2008.

.It isn't the end.

fallen angel

Opet ja.Da se javim.Znajte:nije kraj.Samo nemam vremena,a ni inspiracije.
Vratiću se. Naićiće ta inspiracija,sačekaću vas sa lepim,dugačkim postom.. Samo strpljenja, molim! I još vas čitam! Javljajte obavezno za nove postove u komentare.
Sve izgubljene dušice (xD) neka pročitaju post koji je ispod,koji je veoma bitan.
I predlažem da pre toga pročitate boxove.Mnogo će vam pomoći,sa obzirom da ima samo dve osobe koje me čitaju od početka: Victoria i Anna .Hvala im.I ovim putem se izvinjavam Anni G. jer ne čitam redovito njene postove.I njoj,i ostalima.Izvinite.Stvarno mi je žao.
Ali,ako ne čitate moje,ne očekujte da ja čitam vaše.Hvala na trpljenju..I nadam se da ćete me čekati.Obećavam da ću se vratiti brzo.
P.S.Svi dobri ljudi neka kliknu ovde.


Vanessa

- 14:37 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.