subota, 22.09.2007.

Anna is in trobule,or just WE are in trouble!

Mislim da je u tom trenutku Anna G. imala najbolju ideju.Kroz prozor.Sve smo redom skochile.*Bolje to nego da nas on ubije*, pomislila sam.
Pale smo.Ajoj!Sve kosti su me bolele.
-Ovo ne pokusavajte da radite kod kuce-rekla je Anna cvileci.
-Mislim da nemamo vremena-rekla je Violet koja je ustala.
Ja i Hermione smo ih pratile.A Kosta-nije mogla ustati.Ona je lezala zatvorenih ociju.Sto cemo?
-Nemamo vremena za Kostu.Moramo je poslat magijom u Bolnicki odeljak.-rekla sam preplaseno.
-Ja cu to ucinit.-rekla je Hermione i bacila je neku cin,koju je tiho prosaputala.Kosta je na njene reci poletela,a onda krenula ka zamku.
Medjutim,iza nas se chulo glasno:AVADA ....
Sve cure su se spustile na zemlju.Ja sam stojala,gledala ga u oci.On je mene.
Bio je to prodorni pogled,koji je boleo.
-Sta zelis!?-upitala sam ga hladno.
Hermione i Vio su na moje rijechi jauknule.A Anna je imala hrabrosti.Ustala je i stala pored mene.
-Da.Sta zelis?-upitala je isto tako hladno.
Hermione i Violet su i dalje lezale na podu.
-Vanessa-rekao je on-dodji na moju stranu.Ti znas da je to bolje.
-Haha-rekla sam-gde je Anna Potter!?
-Na sigurnom.
-Pogresan odgovor-rekla sam-gde je ANNA!?
-Zaista mislis da cu ti reci?-rekao je gledajuci me u oci.
-Hm....Let me see....DA.
-Dobro...ali pod jednim uvijetom.
-Opa...Lord Voldemort ne koristi Avadu!-rekla je Anna sarkasticno.
Zaista cudilo me je njegovo strpljenje.*Cemu sve to?*
Vio i Hermione su ustale i stale pored nas.*Hurej,blizanke su se setile da nam trebaju.*
-Ona je...AVADA KEDAVRA!
Potrcale smo ka sumi...To nam je bilo jedino normalno resenje.Charolija nas je izbijegla.
Dok smo trcale Vio nas je upitala:
-Zar stvarno mislite da bi imale prilike sa njim?
-Ma da da.-odgovorila je Anna G.
Stigle smo na rub Zabranjene shume.Tamo su stajala dva oblichja.
-Tko je tamo!?-upital sam.
Anna me je uhvatila za ruku,tresuci se.
-Mi-odgovorio je Ron.
-Sta!?-upitala sam-sta vi radite ovde?!
-Spasavamo Annu Potter.-rekao je Harry.
Kada su nam se njih dvoje priblizili,ja sam rekla:
-Chekaj...To je nasha zadacha...Sechash se?
-Anna nije VASH problem-rekla je Hermione gledajuchi prodorno u Rona.
On je samo spustio pogled.
-Pa kako chemo je pronachi!?-razdragano je progovorila Anna G.
-Da,ali to mora brzo,poshto nas juri najmochniji charobnjak sa namijerom da nas ubije!-imitirala je Vio Annin razdragani ton.
-Brzo!-viknula sam ja.Sinula mi je divna ideja.
Utrchala sam u shumu.Svi su potrchali za mnom.Okrenula sam se oko sebe.Tamo je bilo krdo testrala.Sela sam na jednog.Svi su ucinili isto.
Svi su mogli da ih vide,ne znam zast.Ja sam ih mogla vidjet jer sam vidjela smrt moje bake.
-Kuda chemo!?-upitala je Anna.
Vio je ovoga pta bila najpametnija.Svaka joj chast!
-U kuchu Riddleovih-rekla je trijumfalno.
-Ali kak znash!?
-Imam predosjechaj!!-rekla je.
Krenuli smo tamo.
Moj testral je bio do Ronovog.Vio je bila na chelu,Hermione iza nje.
Ron je mumlao:
-Samo da je ziva,samo da je zhiva...
-Ha?-upitala sam sa nevericom.
-A shto to?-pravio se lud.
Samo sam prevrnula ochima i chvshche stegla mog testrala.




Trebaju mi likovi.Ostavite komm ak ochete u prichu :*




- 13:01 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.