nedjelja, 26.08.2007.

Help me!Anna...Oh,no!

Get this widget | Share | Track details

****
Kada je Dumbledore zavrsio objasnjenje,sve su zurile u mene,a ja sam postidjeno gledala u svoje razdrcane patike.
-I,ovaj u nas imaš naviše poverenja?-upitala me je Hermione sa nevericom-i u Annu Potter?
Kada sam htijela da odgovorim,Dumbledore me je preduhitrio.
-Mislim da bi trebalo da se vratite u krevete,kasno je ujutro.-rekao je sa osmijehom.
Dok smo koračale hodnikom sve su ćutale.
-Ovaj,hvala sto si nas izabrala,tj.sto si mene izabrala-rekla je Vio.
-Ma nema veze.-odgovorila sam.
-Joj,Vanessa,pa bas mene?-rekla je Kosta sa osmijehom-pa ja sam u Slytherinu!
-Dumbledore zna da si osoba od poverenja-rekoh i uzvratih joj osmijeh.
Sve smo se nasmijale,samo je Anna sutila.
-Kaj je Anna?-upitala sam je.
-Ovaj,kuzim za Vio,i Annu,i svee.Ali zakaj ja?
-Vjerujem ti,to je dovoljno.
Stala sam da se pozdravim sa Kostom koja je skretala za spavaonice u podrumu(Slytherin)...Zagrlila me je.
-Lijepo spavaj.-prosaputala je-i hvala.
-Takodjer.-prosaputala sam ja njoj.
Pridruzila sam se grupici koja je isla ka portretu Fat Lady.
-Zna li ko lozinku?-upitala je Violet.
-Ja znam-odgovorila je Hermione.
-Naravno-sapnula je Vio.
-Kh,kh.Tričarije-progovorila je Hermione.
-Ulazite.-rekla je Dama,veoma mrzovoljno jer smo je ponovno rasanili,i otvorila vrata portreta.
Dnevni boravak je bio prazan.
-Ja idem spavati-rekla je Vio-Vani,puno hvala na izbiranju,ali ja moram da spavam-I am so tired....
Zagrlila me je i krenula ka spavaonicama.
-Anna ideš li?-upitala je kada se krenula penjati.
-Sada ću.-odgovorila je Anna,koja je sela na fotelju kraj vatre.-Vic se probudila,sigurno želi da zna gde si.
-Aha,hvala-rekla je Vio-laku noc,drustvo!
Ja sam se pridruzila Anni u drugoj fotelji.Hermione je za tren izgledala kao da ce i ona sjest,ali onda se predomislila i zahvalila mi se(kao i sve ostale,muka mi je vise),i pozelela laku noc,iako je bilo jutro,i krenula ka spavaonicama.Anna je par minuta gledala nepomicno u vatru.Ja sam gledala u kolena.
-Znas-progovorila je-radu cu se ozavjetiti sa tobom.
-Hmhi-promumlala sam sa osmijehom.
-Samo da te upozorim-sada me je gledala sa sirokim osmijehom-ja mnooogooo volim da se salim!
-Aha znam-rekoh dok sam joj uzvracivala osmijeh.
-E,znas kaj....-pocela je.
-Nemoj sada i ti-uzvknula sam-jedina reckoju cu znati da progovorim jest HVALA....
-Pa zasluzila si!-rekla je sa pogledom "nemoj-da-si-lazno-skromna".
-Moj problem ako nekom vjerujem...I kaj mi se svi zahvaljuju....-rekla sam pomalo umorno gledajuci u vatru.
-Oh....Tako....Pa kaj ti ja znam..-pokusala je da se izvuce-JA SE TREBAM ZAHVALITI,A ONE NE!
Obe smo prasnule u smijeh,ali nis nije bilo toliko smesno.
-Ti njih znas,a mene ne.-rekla je posle par sekundi.
-Ali mi je Vio pricala o tebi.-pokusala sam sada ja da se izvucem.
-Ali ipak...-prekinula me je.
-Sta smo navalili na to?K'o da je to sada najbitnije....Sutra imamo predavanja!-rekla sam,ali ne bas uverljivo.
-U pravu si.-rekla je,ali ja sam znala da misli da ja nisam u pravu.
-Ja idem gore.Laku noc.To jest,dobro jutro.-rekoh.
Nasmejala se.
-Idi,ja cu razmisljati ovde sta pravim od zivota,hehe.
Nesmajala sam se i krenula ka spavaonici.
Hermione je spavala,bilo je 7h...Ma samo pola sata spavanja!Sto je to?Nista,nisam ne mogu se ya toliko vremena naspavati.....Legla sam.I istog trena zaspala.San je izgledao kao stvarnost...Pa mozda i jeste...Cekaj..Oni,Smrtonose..Oni pominju Annu!Eno Anne!TO je..
Pa to i jeste Anna,Anna,moja frendica..To je Anna.Ma ne Anna G.,Anna G. je na bezbednom,dole u drustvenoj....Anna Potter je van Hogwartsa...O,ne-to je zaista Anna Potter!O,ne!Kako je dospela tamo??Annaaaa!Vikala sam uzalud-nije me mogla cuti....

Image hosted by servimg.com
****.....*****



Ovako ljudi....Pokazacu vam moj Friends Album(mozda tu ima i vas):





- 22:50 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.