ponedjeljak, 30.07.2007.

Uzbudljivo putovanje 2.deo

Usla sam u kupe i ljubopitljivo gledala u Harryja dok sam sedala.
-Ma ne pitaj nista....
-E,bas hocu-rekla sam sarkasticno-moras mi sve po redu ispricat!Ja sam do sada bila super sa Cho!
-Da bila si super do prosle godine kada je Digorry pogi...
-Dosta!-uzviknula sam-ne skreci sa teme!
-U redu,u redu....-rekao je kolutajuci ocima-sve cu ti reci...
-Hajde,pretvorila sam se u uvo!
-Ok.Ovako.Kada si ti izasla Cho je sela prekoputa mene.A onda je pocela plakati.Kada sam je upitao sta joj je,ona je jos vise pocela plakati.A najednom je pocela kukati i govoriti kako joj nije dobro,da zali Sedrica i tako to.
-I???-bila sam nestrpljiva.
-I onda je sela ovde-pokaza na prazno mesto do njega-i obesila mi se oko vrata.I tada je pocela pricati kako ja i Digory straasnoo licimo,i da bi ga mogao zameniti.I zamalo da se poljubimo,kada sam ja rekao da imam devojku.A ona je rekla da je bas briga i da je u ljubavi sve dozvoljeno i da ce te ubiti,ako treba.A ja sam onda ustao i rekao kako je detinjasta.I ona je onda ustala i izjurila.I onda si ti usla.I to je to.
Zavladala je potpuna tisina.Harry me je samo gledao,a ja sam nezainteresovano gledala i njegovo koleno.
-Vanessa?-upitao je sa drhtajem.
-I zamalo ste se poljubili?-upitah isto nezainteresovanogledajuci u njegovo koleno.
-Da.Ma daj,rekao sam joj da....
-Sada isto tako-rekla sam hladnim tonom-izadji iz ovog kupea.
-Ali...
-Nista ali.-sada sam vec gledala u njega.
-Al...-poceo je,a onda nastavio-u redu.
A zatim je hteo da zausti,ali se okrenuo vratima i nekuda izasao.
*Sigurno je krenuo kod Cho,hm,sta ja tu mogu*,pomislih a onda se zagleda kroz prozor.Noc je pala,a i video se Hogwarts.*Hm....Mogu da obucem pelerinu...Da.*
Harryjeva je bila ovde,ali me nije bilo briga.
Hogwarts Express je stao a hodnikom se zacula veelika buka,tako da sam i ja izasla.
Kada sam izasla iz voza Kosta me je cekala sa besnim izrazom lica.
-Sta je bilo?-upitala me.
-Nis-odgovorila sam tiho i nezainteresovano.
-Gde je Harry?-navaljivala je.
-Sa Cho pretpostavljam.-odgovorila sam tiho i nezainteresovano,opet.
-Molim?-upitala je zaprepasceno,sa sarkasticnom facom.
-Nije bitno.
-Dobro...Hajmo naci kociju...Pa ces mi sve ispricat.
Kada smo nasle kociju,bila je to jedina poluprazna,sele smo sa Hannah Abott,Angeline Jonson i Kattie Bell.
-Zdravo Vanessa!-rekla je Kattie.
-Hej-ponovo nezainteresovano.
Zatim mi je Angelina rekla "divnu" vest da je ona kapiten metloboja.A onda su mi ona i Kattie objasnjavale neke taktike za lovca(ja sam lovac)..
Kosta mi je sapnula:
-Vanessa,dajjj reci!
-Nije trenutak-rekla nezaiteresovano.
Usli smo u Veliku salu.
Sela sam na svoje uobicajeno mesto.Harry je "pokusao" da sedne do mene,ali kada je seo,ja sam ustala i krenula ka Slytherinskom stolu.Kada sam bila na pola puta,okrenula sam se i vratila na mesto jer je McGonagallica isla sa prvacima,i BTW pogledala kroz naocale.Samo sada nisam sela do Harryja vec iymedju Hermione i Rona.

-PRIMAM U LIKOVE!-

- 19:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.