četvrtak, 26.07.2007.

Uzbudljivo putovanje 1.deo

-Hej,Harry!-rekla sam radosnim glasom.
-Hej!-reche i nasmeja se.
Strasno smo se poljubili.
-Kako bilo na raspustu?-upitah ga sa tuznom facom.
On pogleda oko sebe,kao da vidi da li ima koga pa reche:
-Sedi,sve chu ti isprichati.
Sedoh,a on poche sve da mi objasnjava od tacke do tacke.Sve za Red Fenixa,o glupavom proroku,o Voldemortovom povratku i sve to.
-I tako bash zabavan raspust,zar ne?-reche sa sarkastichnim osmehom.
-Ovaj....I sve to...-promucah.
-Da sve to.-upade mi u rech.
-A zasto si sam-navaljivala sam.
-Hermione i Ron su asistenti.-rece on sa tuznim izrazom,-Ali jos uvek imam tebe.-i poljubi me.
Bash u tom trenutku otvorise se vrata.Bila je to Cho Chang.
-Oh,izvinite nisam htela da vas prekinem-rece sa tuznim izrazom lica.
-Ah,nista,bas sam sada krenula do Koste....-okrenuh se Harryju-dochcu odmah,ok?-i nezno ga poljibi.
-Ok,pazi se tamo.-rece sa osmehom na licu.
-Bye!-reche Cho.
-Bye!-rekoh.
Izasla sam.*Hmmm..Sada samo da pronadjem Kostu*razmisljala sam gledajuci.*Evo je!*Po licu mi se ozari osmeh.
Otvorila sam vrata,a zatim usla.
Tamo je bila Slytherinska ekipa,koliko sam mogla da shvatim Draco je pricao neki uzasan vic o Harryju.
-Hi narode.-rekla sam glasno.
Svi su gledali u mene dok sam se pozdravljala sa Kostom i Emmom.
Emma je sedela do Draca,i bezbrizno ga posmatrala.Kosta je sedela,na moje zaprepascenje,sa nasom neprijateljicom Dijanom.
Pogledala sam je prekorno,ali ipak sela izmedju njih dve.
-Pa kako ste?-upitah gledajuci u Draca,koji je bio zauzet ljubljenjem sa Emmom.
-Savrseno dobro...-htela je Kosta da mi odgovori.
Ali ju je Dijana prekinula.
-Sta te to uopce briga?-upita me Dijana.
Pravila sam se da je ne primechujem...
Emma mi je u tome pomogla:
-Vanessa,da li je Harry asistent?
-Nije,na moju srecu.Hermione i Ron su.
-A...Ok.-rece nakon cega nastavi se ljubit sa Dracom.
Meni je vise bilo neprijatno.
-Kosta-rekoh-hajmo nachi Lukea.
-Dobra ideja!-rece.
Izgleda da je i ona zelela da se izvuce.
Kada smo izasle na sudarile smo se sa Vio.
-Oh izvinite.-rece ona tuznim glasom-Zagledala sam se.
-Ma nema veze-rekoh.
-Potpisujem-nasmeja se Kosta.
-Moram ic-rece Vio-Vanessa,vidimo se u drustvenoj.
Reche i odjuri.
Kosta i ja smo nastavile.
-Hej eno ga Luke!-uzvikoh.
Ali Kosta je gledala u suprotnu stranu i rekla.
-Da li je ono Harryjev kupe?
-Jeste.
Tek onda sam shvatila na sta misli.
Cho je uplakana izlazila iz njegovog kupea i isla pravo ka meni.
-Cho,mozes mi reci u cemu je problem?
-Ma ni..nista sam..sam htela razgovarati-i odjuri.
-Ali Cho!-uzviknula sa za njom.
-Idi i razgovaraj sa Harryjem.-preporucila je Kosta.
-A ti ces...-upitala sam.
-Hm....Sta mislis?-upitala me je i nasmejala se.
-Ici kod Lukea u zagrljaj...-Dopunila sam je i nasmejala se.
-Pa bok!-rece-i srecno!
-I tebi!
Okrenula sam se na petama i otisla ka kupeu.









Kisses For all Of you

- 11:43 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.