bdsm_blog

subota, 26.08.2006.

Alkohol i bdsm

Pod pretpostavkom da će i nadalje biti komentara i rasprava ajmo pokušati nešto utanačiti. Lijepo, pristojno, argumentirano… Dogovoreno? Doduše nekad ni ja nisam baš jako pristojan sugovornik, znam, ali poradit ću na tome. No to je tipična akcija i reakcija. Sranje povlači sranje. Komentar u stilu GRRRR, BRRRR, PSMTR poteže isti takav odgovor. Stoga idemo barem probati pisati kao pristojni i razumni ljudi. Kad se s nekim ne slažeš… objasni svoje viđenje, svoj doživljaj, svoja iskustva… pa nek razlike ugledaju svijetlo dana u pristojnom obliku. Imaš neki argument koji ruši "suprotstavljenu" tezu iznesi ga. Sve ostalo su samo plitki, nemaštoviti i totalno nepotrebni pokušaji da se nekog oblati kao osobu, jer druga strana ne može, ne želi, ne zna pobiti neke teze u argumentiranoj i kulturnoj raspravi. Uostalom nije poanta toliko u pobijanju nego u iznošenju drugačijeg viđenja, doživljaja, iskustava. Pa iznesi ih. Napišite nešto u stilu "Blogeru, vidiš ja imam sasvim drugačija iskustva koja su takva, takva, i takva, i ne slažem se sa tvojim viđenjem poradi toga i toga…" Jel to problem? Ne napadajte ljude-napadajte njihove stavove. To je velika razlika, to je temelj zanimljive i konstruktivne rasprave. Dogovoreno?

A sad će te imati prigodu da iskušate takav način razgovora jer krečem pisati o pojavama poradi kojih se znaju lomiti koplja, koje znaju izazivati oprečne reakcije i komentare kakve ste imali prilike vidjeti. Stvarno bih volio da ovaj put bude drugačije. Ajmo probati civilizirano razgovarati. Baratati argumentima, a laži i blato te pokušaje ocrnjavanja nekog kao osobe ostaviti iza sebe? Deal?

Prvo krećem sa famoznim bdsm pravilima, kojih se neki vole držati od A do Ž, a drugi ih svijaju, prilagođavaju situacijama i osobama. O tome sam već podosta pisao na ovom blogu a i na jednom drugom mjestu. Nešto niže imate listu pravila za koje smatram da su univerzalna, potrebna, uvijek i svuda primjenjiva i nužna ako želimo dobro drugoj osobi a i samom sebi. Toga i samo toga se držim. Ostala pravila prezirem i imam negativno mišljenje o njima.

Jedno od tih famoznih pravila je kako bdsm i bilo kakvi stimulansi ne idu zajedno.
Uostalom sama tvorba te rečenice je kriva. Stimulans automatski znači da nekom određena supstanca treba da ga na nešto stimulira. Alkohol meni nije stimulans, alkohol je samo još dodatni užitak i ustvari mnogo više iznimka nego pravilo u mojim seansama. No da se vratimo na temu. Donekle se i slažem da ne bi trebalo konzumirati alkohol tokom prakticiranja bdsm-a, ali to nije dogma kako neki tvrde već naputak koji se itekako može prilagođavati i čisto je individualan. Neke osobe moraju u potpunosti izbjegavati alkohol tokom seansi, drugi ga mogu koristiti. Gdje je kvaka i ko su te osobe? Prva i osnovna stvar je iskustvo. Neiskusnim i Domovima i subovima nikako ne preporučam alkohol tokom seansi, iz jednostavnog razloga što imaju nedovoljno praktičnog znanja. Teorijsko je jako lijepo i treba ga imati ali vrlo često ti ne znači maltene ni pišljiva boba kad se nađeš u konkretnoj situaciji. Znam kako to ide ;). Sjećam se svojih početaka. 10 minuta prakse znači više od 100 stranica teorije, ali i nju treba usvojiti.
Alkohol nam usporava reakcije, diže prag tolerancije na bol, općenito nam mijenja percepciju i ponašanje. Oni koji ni u trijeznom stanju nisu baš do kraja sigurni kako neke stvari napraviti, koji ne znaju svoje ni tuđe granice, pod utjecajem alkohola mogu sav SSC zaboraviti te možda i u najboljoj namjeri napraviti nešto loše. Dok nemaš određene prakse i iskustva alkohol u seansama bi ti morao biti strogo zabranjen. To u jednakoj mjeri vrijedi i za Domove i za subove. Mislim da je to svima jasno i opće prihvaćeno. Ista stvar i sa osobama koje pod utjecajem alkohola gube kontrolu,, koje cuga puca na agresivu ili na "kreteniranje". I takvi se u potpunosti trebaju kloniti alkohola. No neki tvrde da apsolutno NIKO I NIKAD nebi smio konzumirati alkohol tokom seanse. E s tim se bome ne slažem. Ako si iskusan, poznaješ svoju partnericu, ako alkohol u tebi ne budi agresiju ili neke skrivene strasti i želje… zašto ga ne bi umjereno konzumirao? Zašto bi morao poštovati to pravilo? Naravno da ima zlobnika i osoba s kojima sam se pokačio poradi sasvim desetih stvari i takvi će temeljem ovih mojih tvrdnji pisati da sam alkoholičar, da mi je cuga potrebna za opuštanje i sl. notorne gluposti i nebuloze, no to govori o njima a ne o meni. Tko me je čitao a poglavito oni koji me poznaju uživo znaju da alkohol konzumiram valjda u svakoj trećoj seansi, a i tad umjereno i čisto poradi toga što uživam u okusu dobrog vina, volim se rashladiti hladnom pivicom, a Jeger je uostalom lijek a ne cuga :)… a pitam ja vas kaj je bolje, ljepše i više napaljujuče… subicu "usta na usta" ;) pojiti tramincem ili cedevitom :). I da se razumijemo, dali će itko biti pijan od npr. butelje podjeljene na dvije osobe? Naravno da ne. Isto tako niti jedna subica nije imala baš ništa protiv kad ju je dočekala rashlađena buteljica :), a u konačnici alkohol na razne ljude različito djeluje.
Kad si malo popijem moje seanse su mnogo blaže od onih u potpuno trijeznom stanju.
Tad bi se mazio i pazio i grlio i bio mnogo više micek :) nego Dom. Stoga kad želim neku dugotrajnu, žestoku, intenzivnu seansu pijem cedevitu :), jer sa svakim gutljajem alkohola postajem sve nježniji i nježniji… To sam ja. Svi nisu takvi. Stoga svima ne preporučujem konzumiranje alkohola tokom seanse. A u konačnici ovdje pričamo o laganom cuganju, stanju eventualne pripitosti i ništa više od toga. Nikad nisam imao seasu u stanju pijanstva. Umjerenost je vrlina.

A kaj se tiče opuštanja. Onim plahim, nesigurnim, tihim, neiskusnim, povučenim… takvima možda i treba cuga za opuštanje. Dali sam ja išta od nabrojanog? Nisam.

Eto, rekao sam što sam imao na temu alkohola i bdsm-a i volio bih da svi oni koji se "ko pijan plota" :)) hehe drže pravila o zabranjeni cuge tokom seanse lijepo objasne zašto bi se i ja te oni meni slični također morali držati tog pravila?

Sljedeći post će biti moje viđenje problematike oženjeni gospodar i robinja. Tamo će biti još i više prigode da se upustimo u kulturni dijalog kojeg bi stvarno želio povesti. Uostalom znam da ovaj blog čitaju i oženjeni Domovi i subice/robinje koje su u takvoj situaciji, stoga možda sam u krivu, možda vama tako odgovara, možda su vaša iskustva i viđenja drugačije od mojih. Iznesite ih.

- 11:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Domu se možete javiti na :
    bdsm_bloger@yahoo.com
    a suurednici na:
    colobina2006@yahoo.com











  • OBAVEZNO ŠTIVO
    Branko Čopić
    Ježeva kućica

    Po šumi širom bez staze puta,
    Ježurka Ježić svaki dan luta.
    Lovom se bavi, često ga vide
    S trista kopalja na juriš ide.

    Vuk i Medo pa čak i Ovca,
    Poznaju Ježa slavnoga lovca…

    …Jež se veseli, na gozbu veli,
    Tu šale nema hajd da se sprema….

    …Kućica glupost, veli vuk zao,
    Pa ja bi svoju za janje dao.
    Idem sa vama, baš sam za šalu,
    Hoću da vidim Ježa budalu…

    I kad ste zadnji put imali u rukama Ježevu kućicu? To je obvezna literatura. Kakav Marquise, kakva Story of O :)))
    Prvo apsolvirati Ježurku Ježića a tek onda možemo dalje :))